کد مطلب: 

172448
با حمایت بانک انصار؛

کنفرانس دو روزه فرصت های ویژه اقتصادی و تجاری ایران و عراق برگزار شد

کنفرانس دو روزه فرصت های ویژه اقتصادی وتجاری ایران و عراق با هدف معرفی ظرفیت های تجاری و اقتصادی دو کشور و راهکارهای افزایش مراودات تجاری میان ایران و عراق با حمایت بانک انصار در محل همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش سیتنا، این کنفرانس با خیرمقدم دکتر بابک ضیاء عضو هیئت علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و معرفی برنامه ها و اهداف توسط دکترسنجابی شیرازی دبیرعلمی آغاز شد و سپس آقای رستم قاسمی دبیر ستاد توسعه اقتصادی ایران و عراق و مشاور معاون اول رییس جمهور، جعفر الحمدانی رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق، یحیی آل اسحاق رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق و ناصر کنعانی رئیس ستاد ویژه عراق در وزارت امور خارجه به ترتیب پیرامون ظرفیت های همکاری، الزامات و نحوه ارتقای همکاری ها و نقش بانک ها و ... سخنرانی کردند.

بر اساس این گزارش، افزون بر سخنرانی های صبح یکشنبه، دو نشست تخصصی با عناوین بازرسی و کنترل کیفیت صادرات کالا و خدمات به عراق و گمرک عراق و شیوه نامه های اجرایی با حضور مسئولان تجاری دو کشور برگزار شد و مدیرکل گمرک عراق ، مدیرکل بازرگانی وزارت بازرگانی عراق و رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان اقلیم کردستان و تعداد دیگری از مسئولان و صاحبان شرکت های حامی و فعالان اقتصادی ایران و عراق و اقلیم کردستان سخنرانی کردند.

گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات می افزاید که بانک انصار در این کنفرانس اقدام به برپایی غرفه  کرده است و در آن به معرفی خدمات و قابلیت های مالی و بانکی خود پرداخته که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرارگرفته است. 

به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار ضمن حضور در کنفرانس به عنوان میهمان ویژه و استماع سخنان مسئولین اقتصادی و تجاری دو کشور و همچنین بازدید از غرفه بانک در روز اول، در دومین روز از برپایی کنفرانس پیرامون ظرفیت های مالی و بانکی و برنامه های این بانک در استفاده از فرصت های اقتصادی و تجاری با عراق سخنرانی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-20 03:08

افزودن دیدگاه جدید