کد مطلب: 

278426

پیگیری‌های دیرهنگام مسوولان وزارت ارتباطات در پی اختلال در اینترنت کشور!

به دنبال اختلال در اینترنت کشور که صبح امروز چهارشنبه 24 اسفندماه برای دقایقی رخ داد، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به خبرنگار سیتنا پیرامون دلیل این اختلال، تنها وعده پیگیری داد.
اختلال اینترنت

به گزارش سیتنا، از ساعت 9:56 امروز چهارشنبه 24 اسفند 1401، اختلال گسترده‌ای در اینترنت کشور رخ داد و در برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت فقط سایت‌های داخلی باز می‌شد و در برخی موارد دسترسی به این سایت‌ها نیز با مشکل مواجه شده بود. به گفته کارشناسان، درگاه‌های پرداخت نیز با مشکل و اختلال مواجه بوده‌اند.‌

این اختلال در ساعت 10:20 پس از قطعی و اختلال تقریبا بیست دقیقه‌ای برای برخی کاربران برطرف شده است.

به گزارش سیتنا، در همین راستا مظفری، کارشناس ارتباطات نیز در توئیتی آورده است:

ارتباطات داخل کشور هم مشکلاتی داشت. متاسفانه با حذف شدن ابزارهای مانیتورینگ رسمی از سوی شرکت زیرساخت(ارتباطات داخلی و سوییچ تبادل ترافیک)، امکان بررسی ابعاد اختلال وجود نداره.تا حدی که من بررسی کردم،روی آسیاتک/شاتل/های وب/افرانت بدون شک اختلال بود ولی مخابرات/تبیان مشکلی نداشتند.

اختلال در اینترنت کشور و پیگیری‌های دیرهنگام مسوولان وزارت ارتباطات!

به دنبال این اختلال نیز خبرنگار سیتنا از محمد احسان خرامید، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیگیر موضوع شد که وی در پاسخ به سیتنا، گفت: در حال پیگیری هستیم، اطلاع می‌دهیم.

این چندمین بار در سال جاری است که اختلالات اینترنتی در کشور رخ می دهد و مسوولان وزارت ارتباطات یا از این مشکلات اظهار بی خبری می کنند یا با تاخیر پیگیر موضوع می‌شوند!

تکمیلی/ وزیر ارتباطات: اختلال اینترنتی امروز  به علت افت ترافیک بود

ساعاتی بعد از این اختلال اینترنتی، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد: اختلالی کوچک امروز داشتیم که به زودی برطرف می شود.

وی خاطرنشان کرد: اختلال امروز صبح به علت حمله سایبری نبود.

وی افرود: خودم در جلسه بودم و به من گزارش دادند که اختلال داشتیم. قطعی در اینترنت نداشتیم، افت ترافیک بود که در حال حل شدن است.(خبر)

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-03-15 11:09

افزودن دیدگاه جدید