کد مطلب: 

277196

برگزاری آزمون آزمایشی و اصلی رادیو آماتوری

مدیرکل صدور پروانه سرویس‌های رادیویی رگولاتوری از برگزاری آزمون آزمایشی رادیو آماتوری در تاریخ ۲۴ بهمن ماه و آزمون اصلی در تاریخ هفتم اسفند ماه خبر داد.
ایرج مکرمی

به گزارش سیتنا، روابط‌ عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اعلام کرد: ایرج مکرمی با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۱ گفت: در حال حاضر فهرست شرکت‌کنندگان مجاز و دستورالعمل شرکت در آزمون در سامانه صدور گواهینامه رادیو آماتوری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس yun.ir/gc۲m۷۸ بارگذاری شده است.

وی افزود: آزمون آزمایشی رادیو آماتوری به منظور آشنایی متقاضیان با محیط سامانه الکترونیکی و شرایط بارگذاری برگزار می‌شود.

مکرمی درباره نحوه شرکت در آزمون‌های آزمایشی و اصلی رادیو آماتوری تصریح کرد: متقاضیان شرکت در هر دو آزمون آزمایشی و اصلی در تاریخ‌های اعلام شده از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعدازظهر می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://b۲n.ir/y۱۴۲۸۷ و وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور ۱۲۳۴۵۶ در آزمون شرکت کنند.

مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیویی تاکید کرد: متقاضیانی که در حین ثبت‌نام در آزمون رادیو آماتوری آزمایشی رمز عبور خود را تغییر داده باشند بایستی از رمز عبور تغییر داده شده برای ورود به سامانه الکترونیکی استفاده کنند.

داوطلبان برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند دستورالعمل برگزاری آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۱ را در اینجا مطالعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-02-07 12:29

افزودن دیدگاه جدید