کد مطلب: 

272536

نماینده مجلس: کاهش سرعت اینترنت حاکی از ضعف عملکرد دولت است!

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناورى مجلس شورای اسلامی، گفت: فرصتی برای پای کار آمدن دولت هوشمند به وجود آمده که لازمه آن توسعه حوزه فناوری است و طبق شاخص‌های رشد در سال ۲۰۲۰، سه پله تنزل داشتیم که سرعت اینترنت نیز حاکی از ضعف عملکرد دولت است.
محمد وحیدی

به گزارش سیتنا، محمد وحیدی در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک، از دولت برای صدور ۱۲۰۰ مجوز در سامانه های و از وزارت ارتباطات برای توسعه اینترنت روستایی تشکر کرد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناورى مجلس شورای اسلامی، در ادامه اظهار کرد: فرصتی برای پای کار آمدن دولت هوشمند به وجود آمده که لازمه آن توسعه حوزه فناوری است. طبق شاخص‌های رشد در سال ۲۰۲۰، سه پله تنزل داشتیم که سرعت اینترنت نیز حاکی از ضعف عملکرد دولت است.

وحیدی اظهار کرد: از ۱۵۳ پنجره واحدی که باید تشکیل شود، تنها ۱۵ پنجره واحد ایجاد شده است. هچنین از ۱۶۶۳ خدمات الکترونیکی تنها بعضی از آنها به صورت برخط درآمده است. بارگذاری مجدد اطلاعات برخی از قوانین مثل قانون رتبه بندی حاکی از موازی کاری است که نشان می‌دهد موانعی همچون تعارض منافع و عدم شفافیت بر سر راه دولت هوشمند است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2022-09-20 12:12

افزودن دیدگاه جدید