کد مطلب: 

185310

دپارتمان تحقیق و توسعه مخابرات ایران و دلسا (زایکسل) ایجاد می شود

رییس هیات مدیره شرکت دلسا-زایکسل با بیان اینکه تعامل مجموعه وندورها با شرکت مخابرات ایران، مهمترین پیش شرط توسعه زیرساخت های مخابراتی است، از ایجاد دپارتمان تحقیق و توسعه مشترک بین شرکت مخابرات ایران و شرکت دلسا (زایکسل) در همین راستا خبر داد.
دپارتمان تحقیق و توسعه مخابرات ایران و دلسا (زایکسل) ایجاد می شود

به گزارش سیتنا، مهندس اشراقی در مراسم افتتاحیه پروژه wifi off loading خاطرنشان کرد: تعامل مجموعه وندورها و تامین کنندگان زیرساخت ها با شرکت مخابرات ایران با توجه به نقش گسترده مخابرات باسابقه شصت ساله خود در توسعه کشور و حجم عظیم فعالیت ها، باعث افتخار برای تامین کنندگان زیرساخت های مخابراتی است و شرکت دلسا ، تاکنون تجهیزات نزدیک به 3 میلیون و هفتصد هزار پورت اینترنت را در اختیار مجموعه مخابرات قرار داده است.

رییس هیات مدیره دلسا-زایکسل، گفت: فاز صفر پروژه wifi off loading کشوری نیز توسط مخابرات با همکاری دلسا اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه مودم های ACS مورد نیاز برای اجرای این پروژه تامین شده اند، گفت: 22 دوره آموزشی توسط شرکت دلسا و با هماهنگی شرکت ثامن سپهر کیش برای دانش افزایی شرکت های مخابرات استانی اجرا گردیده است.

رییس هیات مدیره دلسا- زایکسل با بیان اینکه دوره های آموزشی این شرکت به صورت مستمر برگزار می شود، گفت: در بیش از 100 شهر کشور نمایندگی مستقیم ارائه خدمات پس از فروش داریم.

مهندس اشراقی افزود: خدمات تخصصصی قابل ارائه دلسا زایکسل در لایه CORE، ACCESS، WIFI و wireless در بخش های مشاوره پیش از فروش و ارائه طرح پیشنهادی فروش انجام می شود.

وی گفت: شرکت دلسا به صورت میانگین تاکنون 67 هزار پورت در هر استان با همکاری مخابرات نصب کرده و هم اکنون نیز در پروژه کلان 25 هزار اکسس پوینت گردشگری مخابرات ایران، حضور و مشارکت فعال دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-28 22:47

افزودن دیدگاه جدید