کد مطلب: 

185219

رئیس‌جمهور هنگ کنگ قربانی شکلک‌های جدید فیس‌بوک شد

هزاران نفر از شهروندان هنگ کنگ برای نشان دادن احساس نارضایتی خود از مقامات ارشد این کشور از شکلک‌های جدید فیس بوک استفاده کردند.
رئیس‌جمهور هنگ کنگ قربانی شکلک‌های جدید فیس‌بوک شد

به گزارش سیتنا، خبرگزاری فارس به نقل از سی ان ان، نوشت: فیس بوک به تازگی در کنار شکلک لایک پنج شکلک دیگر نیز برای ابراز احساسات در نظر گرفته که برای ابراز عشق، خنده، تعجب، غم و خشم به کار می روند.

حال کاربران هنگ کنگی از شکلک‌های نمایش دهنده خشم و غم در پست‌های فیس بوکی رهبران هنگ کنگ استفاده کرده و از این شکلک ها حتی در پست ها و مطالب ارسالی مربوط به پاییز گذشته هم استفاده کرده اند.

بررسی شکلک های مورد استفاده نشان می دهد که بیش از 90 درصد از آنها برای ابراز عصبانیت بوده و حدود 10 درصد از آنها نشان دهنده رضایت یا خوشحالی هستند.

اگر چه پاک کردن اظهارنظرهای منفی در پست‌های ارسالی کار ساده‌ای است، اما حذف شکلک‌های علامت زده شده ممکن نیست و این امر معضلی برای سیاستمداران فعال در فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی خواهد بود.

لئونگ چون یینگ رهبر فعلی هنگ کنگ در این کشور محبوبیت چندانی ندارد و در سال 2014 تظاهراتی بر علیه وی از سوی دانشجویان برپا شد و آنان خواستار برکناری وی شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-27 11:07

افزودن دیدگاه جدید