کد مطلب: 

173492

تبلت 2300 دلاری بلاک بری ویژه دولت آلمان از راه رسید

بلاک بری قصد دارد با همکاری سامسونگ، آی بی ام و یک شرکت آلمانی متخصص در عرضه رمزگذاری به نام Secusmart به بازار تبلت بازگردد.
تبلت 2300 دلاری بلاک بری ویژه دولت آلمان از راه رسید

به گزارش سیتنا، فارس به نقل از پی سی ورلد، نوشت: این تبلت بر خلاف برخی گمانه زنی های سال قبل PlayBook 2 نام ندارد و اسم کامل آن SecuTablet بوده و برای استفاده نهادهای دولتی کشور آلمان طراحی شده است. قابلیت رمزگذاری بالای اطلاعات مهم ترین ویژگی تبلت یاد شده است.

پایه این تبلت در واقع تبلت Galaxy Tab S 10.5 شرکت سامسونگ است که با فناوری نسل چهارم LTE سازگاری داشته و از حافظه 16 گیگابایتی برخوردار است. همچنین از برخی نرم افزارهای ساخت آی بی ام در این محصول استفاده شده است. کارت حافظه میکرو اس دی خاص SecuSmart هم بر روی این تبلت نصب گردیده که حاوی چند تراشه رمزگذاری داده ها برای حفاظت از آنان است.

فناوری بوت ایمن Knox شرکت سامسونگ هم به این محصول افزوده شده تا جلوی هرگونه اختلال و دستکاری در سیستم عامل تبلت یاد شده گرفته شود. علاوه بر این تبادل داده ها در کل سخت افزار این تبلت هم به طور رمزگذاری شده صورت می گیرد.

این تبلت در حالت عادی و بدون امکانات رمزگذاری خاص تنها 500 دلار قیمت دارد، اما با افزودن امکانات جدید قیمت آن به 2380 دلار می رسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-15 22:35

افزودن دیدگاه جدید