کد مطلب: 

15789

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم: محدودیتی برای فعالیت شرکت‎های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در قم وجود ندارد

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم، گفت: در حال حاضر ما هیچ مشکلی با شرکت‎های PAP نداریم و همیشه تا جایی که توانسته‎ایم با آنها تعامل کرده‎ایم.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم: محدودیتی برای فعالیت شرکت‎های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت در قم وجود ندارد

به گزارش سیتنا، "ابوالفضل احمدی نیا" با اشاره به اینکه ارائه خدمات تلفن ثابت، همراه و دیتا به مشترکین از وظایف ذاتی شرکت مخابرات است، گفت: در همین راستا این شرکت نیز در کنار دیگر شرکت‎های ارائه دهنده اینترنت اقدام به واگذاری اینترنت پرسرعت به مردم کرده است.

وی  با تاکید بر اینکه واگذاری ADSL در یک فضای رقابتی در قم در حال انجام است، تصریح کرد: در حد امکان خدمات مورد نیاز شرکت‎های PAP در چهارچوب قانون در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم گفت: شرکت‎های ارائه دهنده اینترنت بر اساس برنامه ریزی که دارند سهم بازار را برای خود مشخص می‎کنند، بطور مثال شرکت مخابرات در سال گذشته واگذاری 25 هزار پورت ADSL و در برنامه امسال فروش 70 هزار پورت اینترنت پرسرعت را در دستور کار خود قرار داده است و بر اساس همین برنامه در یک فضای رقابتی نیز در حال انجام تبلیغات ، آماده سازی بستر مناسب،تعریف سرویسهای متنوع ، ارائه تخفیف و ... می‎باشد.

احمدی نیا تصریح کرد: متاسفانه از زمانی که شرکت مخابرات فروش اینترنت راآغاز کرده است برخی شرکتهای خصوصی ارائه دهنده اینترنت (PAP) مخابرات را مانعی برای فعالیت خود می‎دانند که این یک تصور اشتباه است، این در حالی است که برخی از شرکت‎های خصوصی اذعان دارند از زمانی که مخابرات فروش اینترنت پرسرعت را شروع کرد، مردم با این خدمت بیشتر آشنا شدند و شرکت‎ها نیز توانستند خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

مدیرروابط عمومی شرکت مخابرات استان قم در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه در حال حاضر سهم شرکت‎های PAP از بازار بیشتر از مخابرات استان می‎باشد،گفت: شرکت‎های خصوصی تا 68 هزار و 360 پورت منصوبه داشته اند در حالیکه مخابرات 55 هزار و 87 پورت منصوبه داشته است.

احمدی نیا در ادامه سخنان خود با اشاره  به اینکه در حال حاضر شرکت های PAP حدود 22 هزار پورت خالی دارند، بیان داشت: بر اساس آخرین آمار شرکت‎های خصوصی حداقل برای چند ماه آینده پورت خالی برای واگذاری اینترنت به متقاضیان خود در قم را دارند و می‎توانند تبلیغ نموده و مشتری جذب کنند.

وی همچنین گفت: در یک سال و نیم گذشته امکانات قابل توجهی از قبیل فضا، پهنای باند، لینک ایوان، برق مورد نیاز و ... در اختیار شرکت‎های PAP در استان قم قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم تصریح کرد: حدود 6 شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (PAP) در قم مشغول به فعالیت هستند و هر کدام برای توسعه امکانات خود نیاز به فضای لازم دارند، وقتی یک شرکت خاص درخواست فضای زیادی از ما دارد ، طبیعی است که کل فضا را نمیتوانیم در اختیار آن شرکت خاص قرار دهیم ، می‎بایست فضا را در بین همه شرکتهای ارائه دهنده اینترنت تقسیم کنیم.

احمدی نیا در ادامه بیان داشت: شرکت‎های PAP در برخی از مناطق که صرفه اقتصادی ندارد از جمله روستاها حاضر به سرمایه گذاری و ارائه خدمات نیستند اما مخابرات در راستای خدمات دهی مناسب، اقدام به نصب تجهیزات و ارائه خدمات در این مناطق نیز نموده است و امروزه در بیش از 50 روستای قم خدمات ADSL ارائه می‎گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-07-20 11:43

افزودن دیدگاه جدید