کد مطلب: 

11793

خبر عجیب فیس بوکی درباره استقلال

خبر عجیب فیس بوکی درباره استقلال

معلوم نیست این خبر تا چه اندازه صحت داشته باشد اما هر چه باشد طرفداران استقلال از آن استقبال کرده اند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از گل، در روزهایی که استقلال خلا یک هافبک طراح و بازیساز را به شدت احساس می کند، خبری که ساعاتی قبل روی صفحه فیس بوک قرار گرفت، می تواند امیر قلعه نویی را خوشحال ترین مربی ایران کند.

 

یکی از سایتهای منتسب به باشگاه استقلال خبر داده که مجتبی جباری بازیکن ایرانی تیم الاهلی قطر از بازی در این کشور خسته شده و گفته که می خواهد به استقلال برگردد.

 

معلوم نیست این خبر تا چه اندازه می تواند صحت داشته باشد اما فعلا که استقلالی ها از آن استقبال کرده اند چرا که با بازگشت مجتبی جباری قطعا بخشی از مشکلات این تیم در میانه میدان حل خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-26 19:49

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل 10 بازي ديگر به پايان ليگ باقي‌‌مانده و استقلال به دليل پيش روداشتن 7بازي در تهران و فقط 3 بازي خارج از خانه با وجود نمايش نه چندان قهرمانانه اش مي‌تواند حتي بيش از رقيب سنتي (پرسپوليس) به كسب عنوان قهرماني اميدوار باشد. استقلال را به دليل فرم بازي‌هايش اكنون نمي‌توان مدعي اول قهرماني دانست اما به سبب تعدد بازي‌هايي كه در تهران برگزار مي‌كند از شانس و اقبال بيشتري در قياس با پرسپوليس برخوردار است. در10بازي پيش رو، استقلال فقط 3 بار از تهران خارج مي‌شود كه البته بازي در ورزشگاه تختي با راه آهن سورينت و دربي را در دسته بازي‌هاي خارج از خانه استقلال محاسبه كرده‌ايم. اين عين واقعيت است كه استقلال اكنون يك امتياز با صدرنشين ليگ فاصله دارد و چنانچه درهمين 4هفته پيش رو كه هيچ بازي بيرون خانه‌اي را تجربه نمي‌كند امتيازهاي لازم را به چنگ آورد آنگاه صدرنشيني اش ممكن خواهد بود. در همين 4هفته پرسپوليس 2بازي بيرون خانه را انجام خواهد داد كه يكي‌اش مقابل فولاد خوزستان است و ديگري در تبريز مقابل گسترش فولاد. دربي بزرگ پايتخت هم درهمين 4هفته آتي برگزار مي‌شود كه فرصت تقابل رودررو با علي دايي و شاگردانش بر شانس‌هاي اميرقلعه‌نويي و مردانش كه اين روزها بابت بازي‌هاي نه چندان زيباي خود به نقد كشيده مي‌شوند، مي‌افزايد. آنچه اما اطمينان به قهرماني استقلال در فصل جاري را به رغم برخورداري از فرصت ميزباني‌هاي بيشتر تحت الشعاع قرار داده همين بردهاي اقتصادي قلعه‌نويي است. استقلال مي‌برد اما اين پيروزي‌ها به دل هوادارانش نمي‌نشيند. استقلال از نظر شكل بازي هنوز شباهت‌ به يك تيم قهرمان را نيافته و در جاده فرازونشيب تاكتيكي گام برمي‌دارد. استقلال در طول 90دقيقه به ادعاي خود قلعه‌نويي تنها 10 دقيقه تيم است و به رغم آنكه در بازي هفته گذشته مقابل صباي قم شاهد نمايش مطلوب‌تري از آبي‌هاي پايتخت بوديم اما 4روز پس از آن بازي دوباره سيماي استقلال را مكدر ديديم. اين رويه تهديدي بزرگ است بر شانسي كه پيش روي استقلال قرار گرفته. شانسي كه اگر همين حالا در مسيرصعب العبور پرسپوليس تا پايان فصل قرار داشت مي‌شد قهرماني سرخ‌ها را قطعي دانست اما رقيب سنتي آبي‌ها مجبور است تا پايان اين فصل 5بازي بيرون خانه را تجربه كند و البته دربي را هم به سلامت بگذراند كه اين برنامه ناخواسته سرخ‌ها را درتلاطم خواهد انداخت و اقبال استقلال را براي دستيابي به صدرجدول افزايش مي‌دهد
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید