کدخبر :6809 پرینت
06 اردیبهشت 1392 - 15:45

حمایت 10 میلیون تومانی پژوهشگاه فضای مجازی از پایان‎نامه ‎های دانشجویی

متن خبر

پژوهشگاه فضای مجازی اعلام کرده که در نظر دارد پایان نامه های دانشجویی و برنامه های پژوهشی در حوزه فضای مجازی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را برای کمک به فعال سازی و هدایت استعدادهای شاخص در قالب گرنت های پژوهشی مورد حمایت قرار دهد.

به گزارش سیتنا، دکتر مجید نورحسینی معاون پژوهشی پژوهشگاه فضای مجازی با اعلام این خبر گفت: این پژوهشگاه با اعلام اولویت محورهای پژوهشی خود آماده دریافت پیشنهادهای پژوهشی از سوی اساتید دانشگاه ها برای انجام حمایت مالی از آنها خواهد بود.

وی در خصوص نحوه اجرای این حمایت گفت: اساتید دانشگاه ها طبق برنامه ای که متعاقبا اعلام خواهد شد تا پایان خرداد ماه برنامه های پژوهشی خود را که مرتبط با فضای مجازی و در راستای محورهای پژوهشی تعیین شده توسط این پژوهشگاه است را ارسال می نمایند. پیشنهادات ارائه شده پس از بررسی و ارزیابی توسط کمیته علمی متشکل از اساتید اولویت بندی شده و در صورت پذیرش مورد حمایت‎های مالی از سوی پژوهشگاه قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: مبلغ گرنت برای حمایت 10 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که بخشی از این مبلغ در ابتدای قرارداد به صورت پیش پرداخت به استاد مربوطه پرداخت شده و مابقی آن در پایان قرارداد و پس از ارائه گزارش نتایج تحقیقات بصورت یک مقاله و درج آن در مجله داخلی پژوهشگاه و مجلات پیشنهادی توسط این پژوهشگاه پرداخت می گردد.

شایان ذکر است محورهای پژوهشی در پژوهشگاه با توجه به گستردگی فعالیتهای مرکز ملی فضای مجازی در حوزه های محتوا، تنظیم مقررات و امنیت و همچنین در حوزه های علوم انسانی علاوه بر حوزه ICT و IT جزو عناوین پژوهشی مورد توجه این مرکز می باشد.

گفتنی است محورهای پژوهشی و زمان نهایی ارسال پیشنهادات از سوی اساتید دانشگاه ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با سلام خدمت شما
یک سئوال از خدمت شما دارم.... آیا پایان نامه هایی با موضوعات تشعشعی توسط پژوهشگاه فضای مجازی حمایت می شود؟

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.