کدخبر :6557 پرینت
20 فروردین 1392 - 18:23

بازپخش سریال شبکه «من و تو» در شبکه تهران!

متن خبر

سریال تلویزیونی «ماجراهای مرداک» که پیش از این از شبکه «من و تو» پخش شده بود، به زودی با نام جدید«معماهای پلیسی» و با دوبله زهره شکوفنده از شبکه تهران پخش خواهد شد.

به گزارش سیتنا به نقل از سینما پرس، ماجراهای این سریال درباره ویلیام مرداک است که در دهه آخر قرن ۱۹ میلادی از روش های نوین پزشکی برای به دام انداختن قاتلان استفاده کرد.

در این سریال کامبیز شکوفنده به جای مرداک صحبت کرده که در دوبله به مورگان تغییر یافته است. حسین عرفانی (بازرس براکن رید)، منوچهر اسماعیلی (سفیر آمریکا)، الهام نامنی (جولیا)، ژرژ پطروسی، محمد عبادی، شایان شام بیاتی، حامد عزیزی، نیما نکویی فر، تینا هاشمی، آزاده اکبری، لادن سلطان پناه، نغمه عزیزی، پرستو شهریاری، رهبر نوربخش و ابوالفضل شاه بهرامی دیگر گویندگان این سریال هستند.

از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون بیش از ۷۰ قسمت از این سریال ساخته و نمایش داده شده است اما شبکه تهران فقط حدود ۳۳ قسمت از سریال را پخش خواهد کرد. با توجه به پخش این سریال از شبکه من و تو باید منتظر واکنش مخاطبان سیما نسبت به نحوه دوبله این سریال و نیز ارتباط میان شخصیت ها در نسخه تلویزیونی این اثر باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

چيزي كه از صدا و سيماي ايران پخش بشه اصلا ارزش ديدن نداره، از همين كه اومدن اسم بازيگر نقش اصلي رو از مرداك به مورگان تغيير دادن ديگه معلومه كه تا آخرش ميخوان چقدر تغييرات و سانسور به خورد ملت بدن و داستان فيلمو عوض كنن، اصلا مگه هنوزم كسي برنامه هاي صدا سيماي ايران و نگاه ميكنه؟
چه بامزه ، نه هیشکی شبکه های ایران رو نگاه نمی کنه .همه مثل تو عقده حقارت و خود کم بینی دارن و برای کلاس اومدن فقط ماههههوارررررره میبینن. نه عزیزم خیلی خوش خیالی یه کم از دور و برت خودت بیا بیرون بچرخ ببین چه خبره.
سریال قشنگیه من دوسش دارم چه بهتر که سانسور میشه آخه جلو بچه ها خیلی بده مثلاً داری یه فیلم پلیسی نگاه می کنی یه دفعه می چسبن به هم!
مطمئنا دوبله ی خیلی بهتری خواهد داشت اما سانسورهاش نمی ذاره سر و ته ماجرا رو بفهمیم!!
یه فیلمی از ژلپن اومد ایران بعد از سانسور و دوبله خود ژاپنی ها خواهان این فیلم شدند. احتمال داره این فیلم هم اینجور بشه
یه قسمت از پوآرو رو تو عید نشون دادن 45 دقیقه.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.