کدخبر :562 پرینت
27 مهر 1390 - 20:49

شکایت خانم بازیگر از سایت آمازون برای لودادن سن واقعی‌اش

متن خبر

بازیگری هالیوودی به دلیل برملا شدن سن واقعیاش از دو سایت آمازون و IMDB شکایتی یک میلیون دلاری به دادگاه برده است.

 

به گزارش سیتنا از خبرآنلاین، این بازیگر زن که با نام جین دو شکایت خود را تنظیم کرده است مدعی است وبسایت IMDB تاریخ تولد ثبت شده در شناسنامه او را بدون اطلاع او در صفحه این بازیگر ثبت کرده است.

 

این بازیگر مدعی است پس از ثبت نام در قسمت کاربران حرفه‌ای این سایت در سال 2008، سایت به اطلاعات شخصی او دسترسی پیدا کرده است. جین دو گفته است برملا شدن سن واقعی او، فرصت‌های شغلی او را به خطر می‌اندازد. این بازیگر در مورد سن واقعی خود دروغ گفته است.

 

این بازیگر از سایت آمازون و IMDB شکایت کرده است؛ چراکه سایت IMDB زیرمجموعه آمازون است. IMDB (پایگاه اینترنتی اطلاعات سینمایی) یکی از پربیننده‌ترین سایت‌های سینمایی دنیاست و ماهانه بیش از 50 میلیون نفر بازدیدکننده دارد.

 

آمازون گفت از این سایت و زیرمجموعه‌اش به اتهام نقض قرارداد و تجاوز به حریم شخصی و حق مشتری شکایت شده است.

 

با وجود این شکایت سایت IMDB از پاک کردن اطلاعات جدید خودداری کرده است. شکایت بازیگر به دادگاه سیاتل (محل شرکت آمازون) ارجاع داده شده است. گفته می‌شود این بازیگر از تبار آسیایی است و در تگزاس زندگی می‌کند.

 

طبق اطلاعات جدیدی که IMDB در صفحه این بازیگر گذاشته او حدود 40 سال سن دارد. او معتقد است این سن برای بازیگران زن نشانه پیری است و همین فرصت‌های او را کاهش می‌دهد و کارگردان‌ها، کارگزاران و مسئولان بازیگریابی دیگر به او به عنوان یک گزینه مناسب نگاه نمی‌کنند.

 

سخنگوی آمازون (که سال 1998 سایت IMDB را خرید) گفت شرکت در این مورد نظری ندارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.