کد مطلب: 

5588

انتشار مشکوک فیلم دیدار فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی در اینترنت!

بخش‌هایی از دیدار خصوصی فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی توسط فردی نا‌شناس در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش "سیتنا" به نقل از «تابناک»، پس از گذشت چند روز از روز استیضاح وزیر کار رفاه و امور اجتماعی در مجلس نهم ـ که با حاشیه‌های بسیاری همراه بود ـ بخش‌هایی از فیلم دیدار خصوصی فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی در اینترنت منتشر شد.

بنا بر این گزارش، در جریان روز متفاوت استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی، یک فایل صوتی از سخنان مرتضوی در جمع نمایندگان توسط احمد توکلی و گزیده‌ای از یک فیلم از دیدار فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی که در دفتر کار وی برگزار شده بود توسط محمود احمدی‌نژاد برای نمایندگان پخش شد.

در فیلمی که به درخواست احمدی‌نژاد از اتاق فرمان مجلس پخش شد، گزیده‌ای از دیدار خصوصی مرتضوی و فاضل لاریجانی به نمایش درآمد که به علت آن که صدای این فیلم نامشخص بود، محمود احمدی‌نژاد بخش‌هایی از متن این فیلم را برای نمایندگان مجلس خواند.

بنا بر این گزارش، در حالی که رییس جمهور در مجلس، ۲۵ دقیقه از فیلم این دیدار را با صدای نامفهوم پخش کرد، در اقدامی کاملا مشکوک، فیلم کامل‌تری از این دیدار در فضای مجازی و در سایت‌های اینترنتی منتشر شده است. این فیلم، در چندین بخش قرار گرفته است و در کل ۳۸ دقیقه زمان دارد.

از نکات قابل توجه و مشکوک این رویداد، انتشار فیلم توسط کسی است که به تازگی عضو یک سایت اشتراک‌گذاری فیلم در اینترنت شده و در نخستین اقدام خود، بامداد روز سه‌شنبه این فیلم را منتشر نموده است. در پی انتشار این فیلم در این سایت به سرعت این فیلم در دیگر سایت‌های خارجی منتشر شد که بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است.

درباره این کار مشکوک باید خاطرنشان شود که این اقدام بررسی و تحقیقات دستگاه‌های نظارتی و بازرسی را می‌طلبد تا از تکرار چنین اقدامات مشکوکی جلوگیری شود.

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-05 16:25

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
با سلام چرا دانلود این فیلم فیلتر شده؟مردم حق ندارن بدونند کی حقیقت رو میگه با تشکر در پناه خدا
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
حالا چرا به جای رسیدگی به مضمون فیلم - فقط به انتشار آن اعتراض می شود - آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید