کد مطلب: 

5555

مدیرعامل بانک ملی در گفت‎وگو با سیتنا: هر جا تجمعی باشد با دستگاه‎های سیار خدمت رسانی می‎کنیم/با شعب شهاب ملی 24 ساعته خدمات ارائه می‎دهیم

مدیرعامل بانک ملی در گفت‎وگو با سیتنا: هر جا تجمعی باشد با دستگاه‎های سیار خدمت رسانی می‎کنیم/با شعب شهاب ملی 24 ساعته خدمات ارائه می‎دهیم

مدیرعامل بانک ملی ایران، تاکید کرد: هر جا که لازم باشد و تجمعی ایجاد شود ما سعی می‌کنیم که با نصب دستگاه‎های سیار خدمتمان را به مردم ارائه دهیم.
 
"فرشاد حیدری" در گفت‌و گو با خبرنگار سیتنا اظهار کرد: ATMهای سیار در جاهایی نصب می‌شوند که احساس نیاز کنیم و در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و خواهیم داد تا بتوانیم به سرعت سرویس لازم را در اختیار مردم قرار دهیم.
 
وی درباره‎ی راه‌اندازی باجه و خودپرداز سیار نیز گفت: موضوع مورد بحث ATMهای سیار است که برنامه‌های لازم را در زمان مناسب اجرا خواهیم کرد.
 
حیدری درباره‎ی خدمات این بانک در عرصه‎ی بانکداری الکترونیک، گفت: بانک ملی ایران با 6 هزار و 391 دستگاه خودپرداز و برخورداری از بیش از 447 هزار دستگاه پایانه فروش (pos) و با دارا بودن 30 میلیون و 400 هزار کارت بانکی در دست هموطنان در صدر ارائه کنندگان خدمات بانکداری الکترونیک در سطح کشور است.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: هم‌اکنون تعداد 5 میلیون 685 هزار خانواده‎ی ایرانی یارانه‌های خود را از شبکه‎ی بانک ملی ایران دریافت می‌کنند.
 
حیدری به افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید در حوزه‎ی بانکداری الکترونیک نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در صدر این اقدامات پروژه‎ی شهاب ملی است که سیستم بانکداری سنتی را متحول  کرده و این شعب تمام الکترونیک بوده و 24 ساعته به مشتریان ارائه‎ی خدمات می‎کنند.
 
وی افزود: هم‌اکنون دو شعبه از پروژه‎ی شهاب ملی در تهران افتتاح شده است و 6 شعبه‎ی دیگر نیز در دهه‎ی مبارک فجر افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-02 19:48

افزودن دیدگاه جدید