کد مطلب: 

5528

افشای تخلفات بانک مسکن در تغییر روند یک مناقصه با تولیدکننده‎ی داخلی!

افشای تخلفات بانک مسکن در تغییر روند یک مناقصه با تولیدکننده‎ی داخلی!

"آیا نحوه‎ی تعامل یک بانک با تولید کنندگان داخلی باید اینگونه باشد و قلدرمعابانه با تغییر شرایط یک مناقصه برگزار شده حاضر به تمکین از شرایط تغییرداده توسط خود نیز نباشد و اکنون نیز با روالی خارج از عرف به تهدید یک شرکت تولید کننده‎ی داخلی روی آورد تا حق پیگیری از شرکت مذکور را سلب نماید؟"

 

به گزارش سیتنا، پیرو مناقصه‎ی عمومی شماره‎ی 48/91/12 مورخ 91/4/10 بانک مسکن برای خرید 5 دستگاه کانکس خودپرداز سیار و انتخاب شرکت پردازش اطلاعات رادیان به عنوان برنده‎ی مناقصه توسط کمیسیون مناقصات در تاریخ 91/5/23، با گذشت حدود 4 ماه در تاریخ 91/9/7 قرارداد با تقلیل 60 درصدی اسناد مناقصه با شرکت مذکور منعقد و اعلام شد در صورت انصراف، ضمانت نامه‎ی شرکت در مناقصه به نفع بانک مسکن ضبط خواهد شد.

 

اضافه می‎شود علی رغم تخلفات بانک مسکن در تغییر شرایط قرارداد پس از برگزاری مناقصه، شرکت مذکور نسبت به انعقاد قرارداد با بانک مسکن اقدام می کند و در نهایت در تاریخ 91/10/20 دو دستگاه کانکس خودپرداز سیار پس از تأیید کارشناسان تحویل بانک مسکن می‎شود، ولی تاکنون نه تنها صورتحساب مورد نظر توسط بانک مسکن پرداخت نشده، که مکاتبات شرکت پردازش اطلاعات رادیان با مدیر عامل بانک مسکن بی‎پاسخ مانده است.

 

حال سوال این است که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه‎ی ایرانی - بنا به توصیه‎ی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) - آیا نحوه‎ی تعامل یک بانک با تولید کنندگان داخلی باید اینگونه باشد و قلدرمعابانه با تغییر شرایط یک مناقصه برگزار شده حاضر به تمکین از شرایط تغییرداده توسط خود نیز نباشد و اکنون نیز با روالی خارج از عرف به تهدید یک شرکت تولید کننده‎ی داخلی روی آورد تا حق پیگیری از شرکت مذکور را سلب نماید؟

 

(تمامی اسناد نزد پایگاه خبری سیتنا محفوظ می‎باشد.)

 

سیتنا آماده دریافت و انتشار پاسخ بانک مسکن می‎باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-01 07:06

دیدگاه‌ها

تصویر سیتنا 5
دوست گرامی، سیتنا اطلاع رسانی شفاف را وظیفه دانسته و همانطور که نسبت به انتشار دردنامه و اعتراض یک شرکت تولیدکننده داخلی اقدام کرده آماده دریافت و انتشار پاسخ بانک مسکن نیز می باشد. در صورت بررسی اخبار سیتنا با نمونه های متعددی از این قبیل برخواهید خورد... از اعتراض و انتقاد اشخاص تا شرکت‎ها و بخش های مختلف... فراموش نکنید که این نوع اطلاع رسانی مطابق با کارکرد و وظیفه اصلی رسانه هاست.
ارسال شده توسط سیتنا 5 در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
یک وام گرفتی دو برابر پس دادی خیلی حال کردی؟؟؟؟ دیگه دوره این حرف ها گذشته. اگه بانک هم حرفی داره بیاد بزنه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
با سلام واقعا اگر دست شما با شرکت طرف قرارداد بانک مسکن در یک کاسه نیست و منافعی ندارید نظر و جوابیه بانک مسکن را هم منتشر کنید چهره خوش نام و محبوب بانک مسکن با این خبرها خراب نخواهد شد من و امثال من با کمک این بانک طعم و مزه زنگی را چشیده ایم و حتی حاضر به شنیدن این دروغ ها نیستیم.شما هم چهره خود را خراب نکنید.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
من در مورد این شرکت اطلاعی ندارم ولی مواردی از این دست در بانک ها زیاد است. نمونه اش رو بگم؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
سیتنا دلت خوشه ها... بانک ها دنبال خرید خارجی اند که هم سفر داره هم پورسانت. پس زیاد براتون عجیب نباشه. ظاهرا ....
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید