کد مطلب: 

5502

سرنوشت موتور جست‌وجوگر و ایمیل داخلی چه شد؟

سرنوشت موتور جست‌وجوگر و ایمیل داخلی چه شد؟

رییس سازمان فناوری اطلاعات از راه‌اندازی سه جست‌وجوگر و حداقل یک ای‌میل در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سیتنا، علی حکیم‌جوادی در پاسخ به سوال ایسنا که درباره سرنوشت و وضعیت فعلی موتور جست‌وجو و ای‌میل فخر و فجر مطرح شده بود، اظهار کرد: فخر و فجر در واقع فراخوانی برای شناسایی علاقه مندان همکاری در حوزه موتورهای جستجو و پست‌های الکترونیکی بود تا علاقه‌مندان این بخش اعلام آمادگی کرده و با گرفتن مجوز‌های لازم به فعالیت بپردازند، لذا محصولی با این نام وجود نداشته است.

معاون وزیر ICT درعین حال یادآور شد: در حال حاضر چندین موتور جست‌وجو در مراحل نهایی کار قرار دارند و در آینده‌ای نزدیک زمان بهره‌برداری از آن‌ها اعلام خواهد شد.

رییس سازمان فن‌آوری اطلاعات هم‌چنین عنوان کرد: در زمینه‌ پست الکترونیکی هم مواردی وجود دارد اما به دلیل آنکه ما قول دادیم اسامی این موتورهای جست‌وجو و ایمیل‌ها را اعلام نکنیم تا زمان بهره‌برداری نامی از این پروژه‌ها نخواهیم برد.

حکیم جوادی هم‌چنین اظهار کرد: اکنون برخی از ای‌میل‌های داخلی هم در مرحله‌ی تست‌های آزمایشی قرار دارند و به محض آنکه این ای‌میل‌ها برای بهره‌برداری آماده شوند، حتما اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

اما وی در پاسخ به زمان بهره‌برداری از این موتورهای جست‌وجو و ای‌میل‌ها اظهار کرد: تمام تلاش ما بر آن است که تا پایان سال این موارد مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-29 18:50

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
مسخره کردن خودشونو. مردم ایران چه مشکلی دارن که نمیتونن از موتور های جستجوگر بین المللی استفاده کنن؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر حالا هان ها حالا
اون ایمیل و اون موتور جستجوگر بدرد خودتون میخوره
ارسال شده توسط حالا هان ها حالا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
با سلام خدمت شمامسول محترم و خواننده گرامی من یک ایرانی هستم و شما هم یک ایرانی پس اگر میخواهید محتاج خارجی ها نشویم و در اثرتحریم زندگیمان دچار چالش نشود بهترین راه ساختن یک موتورجستجوگر داخلی کاملا ایرانی و یک ایمیل یا پست الکترونیک کاملا ایرانی و کاملا مختص ایرانیها میباشد بتوریکه من ایرانی درهرکجای ایران که باشم بتونم از طریق این سامانه با طرف ایرانی داخل کشور درارتباط باشم و درارسال مدارک و مطالب ازطریق سامانه ایمیل داخلی دیگرمشکلی نداشته باشم. اگر فکر میکنید سایت یاهو یا سایتهای خارجی دیگر دلشان برای ما میسوزد سخت در اشتباهید کماکه می بینید در اثر تحریم آی دی ایران از فهرست یاهو خذف و تحریم شده است !این همان بدبختی هست که ما داریم !آقاجان وقتی ما مخهای دنیاو بهترین برنامه نویسها را داریم چرا محتاج خارجی بشیم!وچرایک موتورجستجوگرداخلی نداریم!چرا!چرا! چرااینقدرعقب افتاده ایم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسئول محترم ، باشماهستم بله شما!اقاجان تعجیل کن ! تعجیل کن بابا ! اشکمون دراومد یادرآوردیدتوروخداتمومش کنید! د زودباشید دیگه صبرمون تمومشد از بس سایتهاوایمیلهامون ازطرف خارجیها بسته شد !
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید