کد مطلب: 

5475

عاقبت هولناک اعتماد این زن به سایت‎های دوست‎یابی+ تصاویر

خانمی آمریکایی که در یک سایت معروف دوست یابی با مردی آشنا شده بود و بعد از مدتی از سوی وی با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود، از این سایت شکایت کرده و طرح دریافت یک غرامت 10 میلیون دلاری را مطرح ساخته است.
عاقبت عضویت خانم 50 ساله در سایتهای دوست یابی!

به گزارش سیتنا، خانم ماری بک من 50 ساله در سال 2010 با آقای مرید رایدی توسط یک سایت دوستیابی به اسم مچ آشنا شد و بعد از 8 روز تصمیم گرفت به این رابطه پایان دهد اما از سوی این مرد با چاقوی قصابی مورد حمله قرار گرفت و به شدت آسیب دید.

او مدعی شده است که این سایت حساسیت لازم برای شناخت اعضای خود را به کار نمی‎گیرد. او که مادر دو فرزند است می‎گوید در سال 2010 بعد از دو ماه عضویت در این سایت با یک مرد آشنا شد و بلافاصله بعد از آشنایی با وی متوجه شد که آنها برای یکدیگر ساخته نشده اند و زمانی‎که تصمیم داشت به این رابطه را پایان دهد این مرد به زور وارد خانه او شد و با چاقوی آشپزخانه به وی حمله کرد و 10 ضربه به بدن او وارد کرد.
عاقبت عضویت خانم 50 ساله در سایتهای دوست یابی!
این زن به خاطر شدت جراحات وارده مدت یک ماه در بیمارستان بستری شد و سه بار مورد عمل جراحی قرار گرفت. اکنون او از این سایت دوستیابی شاکی است و می‎گوید چنین سایت‎هایی باید در مورد عضویت افراد با حساسیت بیشتری عمل کنند و در مورد آینده این دوستی‎ها عمیق تر بیاندیشند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-27 20:24

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
چه ارتیاطی به آن سایت دارد؟ اگر در خیابان با هم آشنا شده بودند می‌خواست از خیابان شکایت کند؟!‌ سطح شناخت از محیط مجازی!
ارسال شده توسط محمد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ليلا
هركسي خودش بايد عقل داشته باشه و مراقب امنيت خودش باشه به سايت چه ربطي داره خانم؟؟
ارسال شده توسط ليلا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر شيوا
سلام.اين.عكس.هاخوب بودند ام خيلي ترسناك هستند.و خيلي هم عجيب و غريب
ارسال شده توسط شيوا در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید