کد مطلب: 

5325

کلاهبرداری پیامکی شبکه‎ی ماهواره‎ای مهاجر از بینندگان

کلاهبرداری پیامکی شبکه‎ی ماهواره‎ای مهاجر از بینندگان
رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با اعلام روش های کلاهبرداری شبکه ماهواره ای مهاجر از بینندگانش خواست تا از شرکت در مسابقات پیامکی شبکه های فارسی زبان بدون مجوز خودداری کنند.
 

به گزارش سیتنا به نقل از مهر، رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با اعلام این خبر گفت :به دنبال بررسی های انجام گرفته مشخص شد، اخیرا شبکه تلویزیونی "مهاجر" در برنامه های خود اقدام به پخش مسابقه به صورت زیر نویس نموده و از شرکت کنندگان می خواهد پاسخ های خود را به دو شماره اعلام شده پیامک کنند.

سرهنگ محمدی افزود:پس از آن خانمی از طریق تلفن همراه باشرکت کنندگان در مسابقه تماس برقرار کرده و عنوان می دارد که مخاطب در مسابقه برنده شده است و می بایستی مبلغ دویست و شش هزار و ۶۶۶ ریال به شماره حساب ذکر شده واریز کند.

وی تصریح کرد: سپس این افراد از سادگی مخاطب سوء استفاده و بعداز مدتی با شگردهای متقلبانه مجدد اعلام می دارند مبلغ نهصد و شصت و شش هزارو ۶۶۶ ریال دیگر را از طریق پاکت به کد پستی عنوان شده ارسال کنند و نهایتا از پاسخ دادن خودداری و بدین گونه از مخاطبان خود کلاهبرداری می کنند.

این مقام آگاه در پایان ضمن اشاره به تاثیرمخرب ماهواره بر افکار، باورها و گرایش های انسان به شهروندان توصیه کرد: در برخورد با اینگونه تبلیغات و افراد احتیاط کرده و فریب وعده های دروغ آنان را نخورند و این را بدانند که کلاهبرداران در پی کسب سود و منفعت همواره با ترفندهای مختلف از مردم خصوصا افراد ساده لوح و زود باور جامعه اقدام به کلاهبرداری می کنند.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-19 20:19

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
خدا لعنتشون کنه!انشاالا خرج مریضی عزیزاشون کنن.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
من در نظرسنجی شرکت کردم به شماره ۰۹۱۰۲۸۳۸۳۲۷اس ام اس دادم!بعد۳روز بامن تماس گرفتند حتی شماره ثبت شرکت۴۲۸۰۱۲رو گفتند طوری حرف میزدن من باور کردم و مبلغ ۳۶ هزارتومن به شماره حساب ک دادن واریز کردم گفتند ۱هفته دیگه جوایزتون میرسن اما حالا۲ماه میگذره!و شماره ای که بامن تماس گرفتندخاموشه!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر وحید
سلام بله برای من پیامک اومد شما برنده گوشی همراه ماشین لباسشویی و یخچال شدید وبعد ازاینکه تماس گرفتیم شماره حساب دادنده گفتند جوایزتون مبلغ مالیات وهزینه پستی داره مبلغ 35 هزار تومان واریز کرده واریز کردم گفتند فیش واریزی رو پست کنید ومبلغ 5هزار تومان داخل پاکت با فیش واریزی وآدرس خودتو ن شماره تماس راارسال کنید جوایز به دستتون برسه نام کلاه بردار ومنشی خانم مصطفی ... کد پستی... تهران شماره کلاهبردار ومنشی خانم... که دیگر جوابگو نیستند به گفته پلیس آنها هفته ای 4میلیون تومان به شماره حساب آنها واریز میشود خدا از شبکه مها جر نگذره
ارسال شده توسط وحید در 11 دى 48 - 04:03
تصویر وحید
سلام کلاه بردار بعدی شبکه مهاجر این شماره خانم پاسخگو می باشد ولی امروز فردا میکنه میگوید جوایز ارسال شده 2 یا4 روز دیگه به دستتون میرسه شماره ...
ارسال شده توسط وحید در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید