کد مطلب: 

5038

ارائه‎ی ‎اپلیکیشن تقویم هفتگی بارداری

پرتال اطلاع‌رسانی پارسه‌گرد با بهره‌مندی از مشاورین، مترجمین و برنامه‌نویسان مجرب، سعی در ارائه مطالبی به‌روز، مفید، معتبر و کاربردی در کنار ایجاد محیطی جذاب و کاربر پسند برای بینندگان خود می‌باشد.

 

به گزارش سیتنا، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و احساس نیاز به دردسترس بودن یک منبع شبانه‌روزی، قابل اعتماد و مقرون به‌صرفه برای خانم‌های باردار، و عدم اطلاع هر فرد از تمامی جزئیات پزشکی و روانشناسی این دوره مهم و سرنوشت‌ساز از زندگی هر فرد، پارسه‌گرد برآن شد تا این اپلیکیشن را برای ارتقاء سطح دانش و امنیت روانی بارداران در دسترس قرار دهد.

 

این اپلیکیشن تحت یک سامانه منسجم به صورت هفته به هفته، تمامی مطالب مورد نیاز بارداران که شامل باید و نبایدهای بارداری، توصیه پزشکان در دوره بارداری و یادآوری تاریخ‌های مهم و تغییرات فیزیکی بدن باردار می‎باشد را به‌صورت کامل قابل ارائه کرده است.

  

مادران با ورود به بخش محاسبه بارداری می‌توانند با واردنمودن تاریخ زایمان خود دریابند که در چندمین هفته بارداری خود هستند و همچنین کلیه اطلاعات مورد نظر خود را بصورت هفتگی، از زمان شروع بارداری تا بدنیا آمدن نوزاد آینده‌شان دنبال نمایند.

 

مرجع تمامی مطالب این اپلیکیشن، سایتهای معتبر انگلیسی زبان هستند که با تائید کارشناسان مربوطه ترجمه شده و در اختیار شما قرار می‌گیرند.

 

در بخش کودک‌ و کودکیاری وب‌سایت پارسه‌گرد، برای سؤالات شما در مورد باروری، پیشگیری از بارداری، اقدام به بارداری و آنچه در مورد کودکان آینده خود (نوزاد تا نونهال) نیاز به دانستن دارید، از مطمئن‌ترین منابع و جدیدترین تحقیق‌ها، پاسخی جامع و مفید ارائه شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-29 15:59

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
salam raje be chi baiad nazar bedam baiad aval azash estefadeh konam
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید