کد مطلب: 

502

جای خالی "سایت‌ها" و بی‌رمقی "وبلاگ‌ها" در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

جای خالی "سایت‌ها" و بی‌رمقی "وبلاگ‌ها" در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال هر ساله در فصل پاییز در حالی به روی بازدیدکنندگان گشوده می‌شود که نقاط ضعف و قوت زیادی را در خود دارد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، این نمایشگاه کم سن و سال امسال هم در حال برگزاری است و مشاهدات خبرنگار ما از این نمایشگاه ۳ حاشیه را از این نمایشگاه برای مخاطبان آماده کرده است.

 

۱- یکی از مهمترین بخشهای نمایشگاه که هر ساله مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب می‌کند، بخش سایت ها و وبلاگ های خبری و اطلاع‌رسانی است. در اولین دوره برگزاری این نمایشگاه، این پایگاه‌ها حضور پررنگی داشتند و همین حضور، باعث می‌شد که مخاطبین هم برای بازدید از نمایشگاه، انگیزه بیشتری داشته باشند.

 

در این میان وبلاگ‌های شخصی هم از جایگاه خوبی برخوردار بودند. برخی اشخاص خوش ذوق با معرفی وبلاگشان در این نمایشگاه، پای مخاطبان وبلاگی‌شان را به شبستان مصلی باز می‌کردند.

 

اما امسال در شلوغترین زمان فعالیت نمایشگاه و دقایقی قبل از اذان مغرب دیده می‌شد که بخش وبلاگ‌ها تعطیل است و این قسمت با کمترین پردازش محیطی و جذابیت بصری، با چند صندلی، راه را برای بازدیدکنندگان بسته است!...

 

۲- شاید تعجیل در آماده‌سازی غرفه‌ها باعث شده بود که تابلوی باقی مانده از نمایشگاه نیروی انتظامی،‌ بر سر در غرفه سازمان دانش‌آموزی به چشم بخورد. اما این تابلو برعکس بود که هم شأن غرفه سازمان را پایین می‌آورد و هم شائبه اهانت به پلیس را به ذهن می‌آورد.

 

۳- از برنامه‌های ثابت نمایشگاه‌ها در مصلای تهران، برگزاری نماز جماعت در ظهر و مغرب است. اقدام شایسته‌ای که با شکوه خاصی برگزار می‌شود اما نکته مغفول مانده در آن محدودیت زمانی نمازگزاران است.

 

شرکت‌کنندگان در نماز جماعت، یا بازدیدکننده‌اند یا غرفه‌دار که هر دوشان با محدودیت زمانی مواجهند، لذا به نظر می‌رسد عدم انجام مستحبات و تعقیبات نماز می‌تواند تعداد بیشتری از حاضرین را به فضای نمازخانه شبستان راهنمایی کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-13 17:22

دیدگاه‌ها

تصویر وبلاگ نویس
باسلام قسمت وبلاگ ها دارای مشکلات فراوانی بود من که دوشنبه با مشقات فراوان وبادعوتی با عنوان وبلاگ شما برگزیده و منتخب شده است ساعت 10 به نمایشگاه آمدم و به محض ورود به بخش وبلاگ ها، فکر کردم مکانی برای استفاده از اینترنت رایگان می باشد فضای بسیار نامرتب با چهل میز و صندلی با چند نفر مسئول که در ورودی با دو میز سد راه مراجعه کنندگان بودند و این باعث می شد که بازدید کنندگان از دیدن وبلاگ ها پشیمان شوند و از همان درب ورودی برگردند.نه امکاناتی، نه تبلیغاتی فقط می توان گفت که با عدم برنامه ریزی توهینی به وبلاگ نویسان شد.در این بخش وبلاگ نویس ها افرادی بیکار شناخته شده اند. عزیزان مسئول در بخش وبلاگ ها واقعاً زحمت زیادی کشیدند و کمال تشکر را دارم بخصوص آقای صادقی و دیگر دوستانشان. ولی ...... این مطالب را نوشتم و میدانم که تاثیری بر مسئولین نخواهد داشت و حتی جایی منتشر نخواهد داشت
ارسال شده توسط وبلاگ نویس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید