کد مطلب: 

4755

انتشار ویدئوی مواجهه‎ با شبح در داخل آسانسور، اعتراض کاربران وب را به همراه داشت

انتشار ویدئوی مواجهه‎ با شبح در داخل آسانسور، اعتراض کاربران وب را به همراه داشت

در پی انتشار ویدئویی در فضای وب که روبرو شدن افراد داخل یک آسانسور با شبح یک دختر در قالب دوربین مخفی را نشان می دهد - به دلیل احتمال خطر آسیب رسانی روانی به افراد - به شدت مورد اعتراض کاربران اینترنتی قرار گرفته است.

 

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، استفاده از آسانسور برای برخی از افراد ، خود به تنهایی ترسناک به نظر می رسد اما قطعی برق و تاریک شدن فضای کوچک آسانسور و سپس روبرو شدن با شبح یک دختر ، فوق العاده وحشتناک است که بسیاری از این افراد تحمل مشاهده چنینی منظری را ندارند.

روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" یک فیلم ویدیویی را منتشر کرده که در آن اوج به وحشت افتادن افرادی که با این صحنه روبرو شده اند را نشان می دهد.

این داستان در یک برنامه تلویزیونی با نام "دوربین مخفی "، در برزیل صورت گرفت اما مردم این کشور، این برنامه را به دلیل وحشتناک بودن آن " مصیبت مخفی" نام نهادند.

در این برنامه دوربین مخفی یا همان "مصیبت مخفی" ، افرادی وارد آسانسور می شوند اما پس از لحظاتی برق قطع می شود و همزمان با آن شبح دختری با در دست داشتن یک عروسک در برابر آن افراد نمایان می شود.

کسانی که این فیلم ویدیویی را مشاده کرده اند می گویند که چنین صحنه ای تا حدود زیادی آنها را به یاد فیلم های ترسناک هالیوودی می اندازد.

با این حال برخی از کاربران اینترنت نیز چنین برنامه ای را که ممکن است با خطرات آسیب روانی همراه باشد مناسب نمی دانند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-30 17:33

افزودن دیدگاه جدید