کد مطلب: 

4714

فعالیت‎های اولین اپراتور خصوصی تلفن اعتباری در کشور وارد فاز تازه‎ای می‎شود

مدیر فنی اپراتور اسپادان اصفهان، گفت: اسپادان اولین اپراتور خصوصی تلفن اعتباری در کشور است که مجوز اپراتوری GSM اعتباری در استان اصفهان را پیش تر از ایرانسل و تالیا در سال 81 دریافت کرده است.

 

روح ا... احمدی مدیر فنی شرکت MTCE در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا در نمایشگاه تلکام، گفت: اسپادان حدود 15 هزار مشترک GSM موبایل در سطح استان اصفهان دارد. در سال 87 هم مجوز اپراتور وایمکس در استان را به دست آورده است.

 

احمدی هدف این شرکت از حضور در نمایشگاه تلکام را معرفی سخت افزار و نرم افزاری به نام هات بیلینگ اسپادان اعلام کرد و گفت: طراحی این پروژه در ایران انجام شده که برای سوییچ های تلفن ثابت استفاده می شود. عملکرد این سیستم بدین صورت است که سیگنالینگ No.7  را مانیتورینگ می کند و از روی آن CDR تولید می کند و CDR تولید شده را برای صدور صورت حساب به سیستم بیلینگ انتقال می دهد.

 

مدیر فنی شرکت مشارکتی مخابرات سیار اصفهان در توضیح بیشتر برای این سیستم، ادامه داد: از شاخص های دیگر این سیستم، گزارش گیری کیفیت مکالمات و وضعیت شبکه بر اساس Cause Value استخراج شده از مکالمات می باشد. روی هر دستگاه 1 میلیون مشترک می توان تعریف کرد. 250 هزار هال همزمان Process می کند و 32 لینک همزمان را می توان جذب کرد، 128 عدد Point Code  قابل تعریف است و تعداد Zoneهای قابل تعریف در آن 1024 است.

 

وی در پایان در خصوص سایر فعالیت های این شرکت اظهار داشت: شرکت یکسری خدمات جدید ارزش افزوده مخابرات و تولید نرم افزارهای مخابراتی دارد و در آینده نزدیک نسخه GSM  سیستم هات بیلینگ هم تولید می شود که قابلیت پوشش دهی Prepaid تلفن های روستایی را هم امکان پذیر می کند.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-26 05:13

افزودن دیدگاه جدید