کد مطلب: 

4654

ارائه‎ی‎ همه‎ی خدمات بانکی در باجه‎های سیار میسر شد+تصویر

ارائه‎ی‎ همه‎ی خدمات بانکی در باجه‎های سیار میسر شد+تصویر

تعداد 100 عدد خودروی تجهیز شده به خدمات بانکی با کاربری خارج از شعبه برای ارائه‎ی تمامی خدمات بانکی همانند شعب در مراکز استان ها توزیع شده است.

فرهاد رحیمی رئیس هیات مدیره‎ی شرکت نارین تک فرتاک در گفتگو با خبرنگار سیتنا در حاشیه‎ی نمایشگاه تلکام 2012 ضمن تشریح عملکرد این باجه‎های سیار بانکی، اظهار داشت: سهولت ارائه‎ی خدمات بانکی به مشتریان یکی از اساسی‎ترین دغدغه‎های مدیران بانک‎ها در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه به شمار می‎رود.

وی ادامه داد: یکی از ابزارهای ضروری برای کاهش این دغدغه و تحقق تجارت الکترونیک ارائه‎ی سیستم های مدرن بانکداری الکترونیک بر مبنای سیستم های جهانی مالی و پولی می باشد؛ در این راستا، ما با تکیه بر توان و تولید داخل برای نخستین بار در کشور با ارائه‏‎ی باجه‎های سیار در مسیر سهولت ارائه‎ی خدمات به مشتریان گام برداشتیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: آنچه تا کنون در بانکداری سیار قابل ارائه بود خدمات بانکی مبتنی بر دستگاه های ATM سیار بود ولی ما با ارائه‏‎ی این نمونه از باجه‎های سیار بانکی علاوه بر ارائه‎ی خدمات ATM امکان ارائه‎ی تمامی خدمات بانکی همانند آنچه در شعب قابل ارائه می‎باشد را در اختیار مشتریان قرار می‎دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: استفاده از این باجه‎ها نه تنها رضایتمندی بیشتر مشتریان بانکی را به همراه خواهد داشت بلکه بانک‎ها نیز می‎توانند به راحتی با جا به جایی دستگاه های خود در سطح شهر امکان جذب حداکثری مشتریان را برای بانک‎های خود فراهم آورند و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‎های گزاف برای احداث شعبه‎های جدید در اقصی نقاط سطح شهر و کشور را نخواهند داشت.

انتهای پیام

 

مطالب مرتبط:

به بهانه‎ی حضور اولین باجه‎ی سیار بانکی در تلکام 2012؛ گفت‎وگوی سیتنا با رییس هیات مدیره شرکت نارین تک فرتاک

گزارش تصویری از اولین باجه‎ی سیار بانکی "724 نارین"

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-15 18:04

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
من هم با نظر شما موافقم چون مردم شهرستانها به بیشتر بانکهای خصوصی به خاطر نداشتن شعبه دسترسی ندارند وقتی ما انقدر راحت کارهایمان را در بانکهای خصوصی سریع انجام می دهیم و دیگر صف های طولانی بانکهای دولتی را کمتر تجربه می کنیم چرا آنها تجربه نکنند .چون آماری را از یکی از بهترین بانکهای خصوصی دیدم که خیلی تعجب کردم.از 70 شعبه ای که داشت 51 شعبه در تهران و تنها 19 شعبه در مراکز استانها داشت فکر می کنید علت چیست؟ آیا آنها نمی خواهند خدمات به همه کشور بدهند؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این خودرو بیشتر هدفش جذب مشتری در نقاط فاقد شعبه است و شما فقط به تهران نگاه می کنید که کنار هم شعبه قرار داردودر ضمن اگر تصویر را در گالری تصاویر ببینید پشت این خودرو شیشه ای است و داخل آن دوربین مداربسته قرار داردولی بازهم نظرتان محترم است.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
که چی ؟ با این تعداد چه مشکلی حل میشه ؟ خودپرداز دوباره کاریه ماباید به سمت حذف پول کاغذی و الکترونیکی کردن تمام مبادلات پولی بریم درضمن این ماشین ها باید داخلش پیدا باشه و گرنه اینطوری داخلش امنیت ندار برا پول گیرنده
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محمد صالح
در روستا های فاقد بانک بیشتر کارایی داره
ارسال شده توسط محمد صالح در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مدیر
بنده خودم از مدیران تصمیم گیر در حوزه مرتبط با بانک هستم. طرح جالب و کارآمدی است. باید به تولید انبوه برسد
ارسال شده توسط مدیر در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محمد رضا
این ماشین ها چرا زودتر معرفی نشدند... ؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط محمد رضا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر نرگس
من باچه های سیار و خودپرداز سیار دیده بودم ولی این ماشین ها که امکان ارائه خدمات در محل رو داشته باشند خیلی جالبه. یکی شون باید حداقل روزی چند ساعت بیاد تو محل ما. دمتون گرم که اطلاع رسانی کردید
ارسال شده توسط نرگس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید