کد مطلب: 

4584

تبلیغ لباس محرم در برخی سایت‎های اینترنتی+عکس

تبلیغ لباس محرم در برخی سایت‎های اینترنتی+عکس

هنوز تا فرارسیدن ماه محرم چند روزی مانده‌ است اما با این وجود تبلیغاتی با عنوان «لباس محرم» مدتی است که فضای اینترنت را پر کرده است.

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، وقتی وارد سایتی در اینترنت می‌شوی گوشه و کنار آن انواع تبلیغات را مشاهده‌ خواهی کرد.

اما به تازگی تبلیغ از لباس محرم هم به چشم ‌می‌خورد که زودتر از ماه محرم فرا رسیده‌اند. انواع تی‌شرت‌ها با اسامی مختلف و طرح‌های گوناگون آن‌هم با قیمت‌های بالا برای جوانان عرضه شده است.

از جمله این لباس‌ها می‌توان به تی شرت «سلام بر حسین»، «مصباح الهدی»، «غریب مادر»، «خون خدا» ، «سقا»، «علمدار کربلا»، «ام المصائب»، «باب الحوائج»، «حسین شهید»، «عطشان»، «حسین مظلوم» و «سفینة النجاة» اشاره کرد که قیمت هر یک از آنها بیش از ۲۰ هزار تومان قید شده است.

همچنین شال‌هایی با نام شال محرم و با طرح‌های «عاشورا» و «تاسوعا» با قیمت‌های مختلف به معرض فروش گذاشته شده‌اند.

به عنوان مثال در بخشی از تبلیغ تی‌شرت محرم (طرح عاشورا) آمده است: « تی شرت محرم، یک تی شرت فوق العاده شیک و زیبا، برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقع با کیفیت استثنایی و چاپ عالی. برای اولین بار در ایران».

جالب آنکه در بخشی از تبلیغ این لباس به مارک دار بودن آن با مارک آدیداس اشاره شده است!

اما نکته دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد تبلیغ این لباس‌ها در کنار تبلیغ انواع ادکلن، بندکفش، سفید کننده دندان و غیره است.

به برخی تبلیغات قید شده در کنار تصاویری از این لباسها اشاره می‌شود. به عنوان مثال در کنار تبلیغ تی شرت مصباح الهدی آمده است: «لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است».

همچنین آورده است: «یکی از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند»

در کنار تبلیغ شال محرم آمده است: از نظر تاریخ. چنانکه مورخین نوشته‌اند، بعد از واقعه جانسوز عاشورا، زنانِ خاندان پاک رسول الله (ص) اولین کسانی بودند که تا یک سال لباس سیاه به تن داشتند و چنان مشغول عزاداری بودند که امام سجاد (ع) برای آنها غذا فراهم می‌ساختند. در طول تاریخ نیز پوشیدن لباس سیاه در عزاداری اهل بیت (ع) به صورت یک سنت ارزشمندی در بین شیعیان و محبان رایج بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-10 10:42

دیدگاه‌ها

تصویر hamid
چی کار میکنی؟
ارسال شده توسط hamid در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید