کد مطلب: 

4543

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ایران تلکام از 24 تا 27 آبان ماه

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه ایران تلکام از 24 تا 27 آبان ماه

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – ایران تلکام 2012 – از 24 لغایت 27 آبان ماه ، بــــا شعار «خدماتی از جنس فردا ، پاسخی است به اعتماد شما» در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار  می شود.
 
به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ایران، در نمایشگاه امسال حدود 200 شرکت ایرانی و 25 شرکت خارجی حضور دارند. همچنین شرکت‎های بزرگ مخابراتی کشور امسال نیز به صورت گروه در فضای شش هزار متری سالن های 6 و 7 نمایشگاه تلکام حضور می یابند.
 
شرکت مخابرات ایران ، ارتباطات سیار ایران ، مخابرات استان تهران ، مبین نت ، مبین وان ، تالیا ، گروه کارخانجات تولیدی شهید قندی ، رهپویان همتا ، جیرینگ و خدمات اول مبین ، مجموعه گــــروه مخابرات ایران را تشکیل می دهند که بــا حضور در نمایشگاه آخرین اقدامات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.
 
همچنین شرکت های مخابرات استان های خراسان رضوی ، اصفهان ، فارس ، آذربایجان غربی ، قم ، قزوین ، خوزستان و مرکزی استانهای هستند که در نمایشگاه تلکام 2012 حضور دارند.
 
گفتنی است علاوه بر شرکت‎های داخلی و خارجی ، تعدادی از دانشگاه های صنعتی کشور ، سایت های خبری مرتبط و نشریات وابسته به صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند. همچنین کارگاه‎ها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار می شود.
انتهای پیام 
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-06 11:32

دیدگاه‌ها

تصویر حامد
سال پیش من از تلکام دیدن کردم و چون معمولا هرسال حضور داشتم از 5 سال پیش رفته رفته ضعیف و صعیف تر شده البته سال پیش کمی بهبود داشت که با بد بودن نوع چیدمان غرفه ها آزاردهنده شده بود. سال پیش هر روز بعضی شرکتها قرعه کشی داشتند و فضای جالب ایجاد میشد ولی باعث مزاحمت غرفه های کناری و کسانی که قصد دیدن داشتند میشد. کافیست غرفه داران قبلا برنامه هایی از این دست را اعلام کنند که فضایی مربوط به قرعه کشی در آن مکان طراحی کنند. البته بعضی غرفه ها بیش از اندازه فضا اشغال کرده بودند. راسی شرکتهای ارائه دهنده اینترنت چرا هم در تلکام و هم در الکامپ نمیتوانند حضور داشته باشند؟! چرا شرکتهای مجاز وارد کننده گوشی و تبلت انقدر کم در نمایشگاههای اینچنینی دیده میشوند؟!
ارسال شده توسط حامد در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید