کد مطلب: 

4447

تمبر یاد بود نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‎ها رونمایی شد

تمبر یاد بود نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‎ها رونمایی شد

تمبر یادبود نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور "سید محمد حسینی " وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی،اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین دراین مراسم با حضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از سامانه اشتراک مطبوعات نیز رونمایی شد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها باشعارˈکلام صادقانه، نگاه منصفانهˈ با حضور 31 استان روز یکشنبه آغاز به کارکرد . در مجموع در بخش مطبوعات استان ها دو هزار و 380 نشریه محصولات خود را به نمایش می گذارند.

در بخش بین الملل نمایشگاه نیز مانند سال گذشته 50 غرفه طراحی شده است که تا کنون 30 کشور برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و حدود 80 روزنامه نگار و خبرنگار از کشورهای مختلف جهان در نمایشگاه حضور می یابند.

از جمله ویژگی های نمایشگاه نوزدهم افزایش تعداد غرفه ها نسبت به سال گذشته است به طوری که امسال 830 غرفه برپا شده و این در حالی است که سال گذشته 570 غرفه در نمایشگاه ایجاد شده بود.

نمایشگاه امسال 51 هزار متر مربع فضای داخلی دارد و علاوه بر این شش هزار متر مربع فضای خارجی برای برنامه های جنبی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

برپایی غرفه سامانه اشتراک، توزیع بن خرید مطبوعات به مبلغ پنج میلیارد ریال، برپایی دکه های موضوعی، موزه مطبوعات، رونمایی از اطلس فراوانی مطبوعات در سراسر کشور، افتتاح کلینیک چاپ و رونمایی تندیس 10 روزنامه نگار برتر از مشروطه تا امروز از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای نمایشگاه نوزدهم است.

در ادامه نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن رونمایی از چند تندیس مشاهیر و شخصیت ها ،از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

محمد جعفرمحمدزاده معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی، لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی ، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک نیز ˈ سید محمد حسینی ˈ را در این مراسم همراهی می کردند.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-28 14:28

افزودن دیدگاه جدید