کد مطلب: 

4425

دستگیری عامل درخواست های غیر اخلاقی در اینترنت

دستگیری عامل درخواست های غیر اخلاقی در اینترنت

رئیس پلیس فتا کرمان اعلام کرد: کاربر یکی از شبکه‌های اجتماعی که اقدام به درخواست‌های غیر اخلاقی در این محیط می‌کرد، توسط پلیس فتا کرمان دستگیر شد.

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، در پی گشت زنی‌های سایبری و رصد فضای مجازی توسط ماموران پلیس فتا، مشخص شد، فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به درخواست‌های غیر اخلاقی و اخاذی از این طریق از طعمه‌های خود می‌کند.

 
وی افزود: ماموران پلیس فتا پس از بررسی‌های فنی و تخصصی در خصوص شکایت خانم جوانی مبنی بر اینکه فردی ناشناس ضمن تماس با شماره تلفن وی، در خواست‌های غیر اخلاقی از او دارد و با این کار آرامش روانی وی را سلب کرده است، بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام مسوول ادامه داد: با انجام یک سری تحقیقات صورت گرفته و عملیات کارشناسانه متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد : در اسناد و مدارک به دست آمده مشخص شد متهم در  شبکه اجتماعی با هدف اغفال دختران و پسران جوان، درخواست‌های غیر اخلاقی و اخاذی اقدام به این کار کرده و تاکنون مرتکب جرایم زیادی در این خصوص شده است.

رییس پلیس فتا کرمان در خاتمه از تحویل متهم به دادسرا جهت سیر مراحل قانونی پرونده‌اش و بررسی اتهامات دیگرش خبر داد.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-26 10:15

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
با سلام و با تشکر اگر نظارت بیشتری هم شود بهتر است چون افرادی بسیاری زیادی در رده های سنی مختلف مخصوص قشر جوان از این سایت ها استفاده می کنند و این زنگ خطریست برای جوانان ...... اگر هشدارهای بیشتری داده شود در مورد پیامدهای آن،جوانان هوشیارتر عمل می کنند
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید