کد مطلب: 

4409

‌پذیرش اینترنتی بیمارستان میلاد شروع شد

روزنامه همشهری در تاریخ 17مهرماه مطلبی با عنوان بیمارستان میلاد پذیرش اینترنتی ندارد منتشر کرد‌ که در آن به این نکته اشاره شده بود که سایت بیمارستان میلاد امکانی برای ثبت نام اینترنتی برای پذیرش بیماران ندارد.

به گزارش سیتنا، در حالی‌که مسئولین سازمان تأمین اجتماعی همواره از بیمه‌شدگان این سازمان خواسته‌اند که برای مراجعه به این بیمارستان حتی‌الامکان به‌صورت اینترنتی وقت بگیرند.

پس از انتشار این مطلب روابط‌عمومی بیمارستان میلاد پاسخی برای روزنامه فرستاده که می‌خوانید: « با توجه به تغییر ساختار اطلاعاتی سیستم نرم افزاری بیمارستان فعلا امکان ارتباط با سایت اینترنتی بیمارستان میلاد مقدور نیست که با رفع موانع پذیرش اینترنتی مجددا از تاریخ اول آبان‌ماه در آدرس www. miladhospital. com/Paziresh_interneti. aspx راه‌اندازی می‌شود.

درخصوص پذیرش اینترنتی نیز به استحضار می‌رساند که درمانگاه تخصصی این بیمارستان با حداکثر ظرفیت فعال بوده و روزانه پنج هزار و 500 نفر را پذیرش می‌نماید که 20درصد این ظرفیت به نوبت دهی تلفنی اختصاص یافته است. بدیهی است با توجه به تقاضای بسیار بالای بیمه‌شدگان محترم تأمین اجتماعی که روزانه 25هزار تماس برای پذیرش تلفنی را شامل می‌شود این بیمارستان توان پاسخگویی به تمامی متقاضیان را ندارد.

در کنار روش‌های ذکر شده روش‌های دیگری برای نوبت دهی بیماران درنظر گرفته شده است که شامل نوبت دهی بیماران ارجاعی از مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی ستاد توزیع بیمار (مخصوص بیماران شهرستانی) است.نوبت‌های طولانی معمولا در خدماتی پیش می‌آید که فقط در بیمارستان میلاد یا مراکز محدود دیگر ارائه می‌گردد که با توجه به حجم متقاضیان امری اجتناب‌ناپذیر است.»

توضیح همشهری: از آنجایی که نوبت گرفتن در بیمارستان میلاد به‌صورت اینترنتی راحت‌ترین راه‌حل برای بیمه‌شدگان این بیمارستان است انتظار می‌رود که گردانندگان این مرکز درمانِی و نیز مدیران بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی نسبت به فعال بودن بخش پذیرش اینترنتی این بیمارستان با دقت بیشتری عمل کنند و صرف از کار افتادن بخشی از سایت یا ایجاد مشکل در سرور نمی‌توان این بخش را نادیده گرفت. خبرنگار همشهری پیش از نوشتن مطلب «بیمارستان میلاد پذیرش اینترنتی ندارد» به‌مدت 10روز در ساعت‌های مختلف با مراجعه به سایت بیمارستان میلاد تلاش کرد که از صحت و سقم این ماجرا خبر بگیرد اما موفق به ورود به سایت نشد. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-23 11:28

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
من باردارم و برای بارداری اولم تحت نظر پزشکان میلاد بودم و همانجا هم زایمان کردم و الان حدودا دوماهه هستم ولی تا به امروز موفق به تشکیل پروندن در میلاد نشدم و تلفنی هر چه زنگ میزنم اشغاله و اینترنتی هم همش میزنه ماه بعد اقدام کنید خواهش میکنم بهم کمک کنید.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر جمشیدمحمدیان
من یه نوبت جراح فک صورت می خواهم
ارسال شده توسط جمشیدمحمدیان در 11 دى 48 - 04:03
تصویر بدری داودی
توسط جناب دکتر برادران
ارسال شده توسط بدری داودی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مرضیه
با تشکر از اینکه به صورت اینترنتی نوبت دهی را انجام می دهید
ارسال شده توسط مرضیه در 11 دى 48 - 04:03
تصویر نورالهدی رفائی
من یک نوبت جراحی گوش می خواهم
ارسال شده توسط نورالهدی رفائی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید