کد مطلب: 

4301

تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر اهمیت دو حوزه‎ی "شبکه" و "کسب و کار" در ساختار جدید شرکت

در شرکت مخابرات ایران دو حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردارند؛ بخش فنی (شبکه) و بخش کسب و کار و ما در ساختار جدید حوزه شبکه را تقویت می کنیم.

به گزارش سیتنا، مهندس پور رنجبر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‎وگو با خبرنگار نشریه ارتباطات، افزود: حوزه شبکه فراگیر است و قابل تفکیک نیست و برای ظرفیت سازی در این حوزه باید یکپارچه عمل کرد. سیاست ما در ساختار جدید یکپارچه سازی شبکه و سرعت بخشیدن به ظرفیت سازی است.

وی گفت: کمیته تدوین استراتژی و یکپارچه سازی شبکه را ایجاد و مهندس قنبریان که از مدیران با تجربه ماست و شناخت خوبی نسبت به شبکه دارند به عنوان مجری معرفی و شروع به کار کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت؛ حوزه شبکه و کسب و کار دو حوزه عملیات ماست و با نگاه ویژه و برنامه مدون به تقویت آن می پردازیم. در حال حاضر، حوزه کسب و کار را در مرکز فناوری اطلاعات متمرکز کرده ایم. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-13 11:20

دیدگاه‌ها

تصویر همکاران مخابراتی
با توجه به سابقه کاری نامبرده در این زمینه نمی تواند موفق باشد .چون در استانهای بوشهر وخوزستان و اخیرا" فارس کارنامه خوبی از خود بجا نگذاشته است .و فرصتهای طلایی مخابرات را با اغتبارات بسیار سنگین با سوئ مدیریت وحمایت خوشاوندی وزیر اسبق وزارت ارتباطات به باد داد و مانع توسعه مخابرات در استانهای مذکور گردید.
ارسال شده توسط همکاران مخابراتی در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید