کد مطلب: 

4183

دو میلیون تومان قیمت گرانترین اتاق در اولین هتل هوشمند ایران

دو میلیون تومان قیمت گرانترین اتاق در اولین هتل هوشمند ایران

هتل مجلل درویشی به عنوان نخستین هتل هوشمند ایران با داشتن سیستم BMS با حضور جمعی از کارشناسان هتل داری، مدیران هتل های استان خراسان رضوی و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی عصر امروز افتتاح شد.

به گزارش سیتنا، هتل مجلل درویشی دارای 5 ستاره و در رده هتل های ممتاز کشور است. این هتل دارای 30 هزار متر زیربنا، 233 اتاق و 3 هزار متر عرصه است.

علی درویشی سرمایه گذار هتل درویشی در گفتگو با مهر درباره اینکه از چه زمانی این هتل به مرحله سوددهی می رسد، گفت: من به سود این هتل فکر نکرده ام تنها هدفم این بوده است که برای زائران حرم امام رضا(ع) هتلی مجلل و در خور شأن آنها بسازم.

به گفته درویشی این هتل 11.5 میلیارد تومان تسهیلات بانکی گرفته است.

علی درویشی سرمایه گذار این هتل از سه سال پیش نقشه هتل مجلل را کشیده بود و هم اکنون نیز برخی از قسمت های این هتل هنوز نیمه تمام است.

هتل مجلل درویشی

این هتل دارای چندین اتاق دوبلکس به نام ملل است. همچنین اتاق های پنت هاوس این هتل با قیمت شبی دو میلیون تومان فروخته می شود. ویژگی مهم این اتاق ها داشتن سونای خشک در داخل اتاق و استفاده از تمام امکانات و خدمات هتل است.

اما ارزانترین اتاق این هتل نیز به قیمت هر شب 185 هزار تومان برای اتاق های یک نفره در نظر گرفته شده است.

هتل مجلل درویشی دارای 5 رستوران با سبک و سیاق معماری متفاوت است همچنین معماری داخلی این بنا از المان های معماری بناهای کشورهای عربی و آسیای شرقی الهام گرفته شده است.

هتل درویشی نخستین هتل آنتریوم شرق کشور است به این معنا که در داخل فضای ساختمان فضای باز زیادی وجود دارد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در مراسم افتتاح این هتل از سرمایه گذار هتل درویشی خواست تا در فازهای بعدی نمونه ای از این هتل را در شهرهای قم و شیراز نیز بسازد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-02 14:49

دیدگاه‌ها

تصویر پویا
واقعاً بنای با شکوه و زیبایی دارد و باعث غرور و سربلندی شهر مشهداست و شاید یکی از مهمترین نیازهای یک شهر مذهبی و زیارتی با وجود سیل عظیم مسافران و زائران داخلی و خارجی
ارسال شده توسط پویا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
وقتی مردم گوشه خیابون گرفتار سرما میشن شبهای عید هیچ کسی دنبال اتاق های مجلل 2 میلیونی نیست نمیدونم تا حالا شب عید صف مسافران عاشق امام هشتم (ع) رو برای رزرو یک کلاس از آموزش و پرورش دیدید؟؟؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید