کد مطلب: 

4131

رونمایی از آیفون 5 طلا در دوبی +عکس

رونمایی از آیفون 5 طلا در دوبی +عکس

نسل جدید گوشی آیفون با روکشی از طلا در دوبی رونمایی می شود.
به گزارش سیتنا به نقل از شفقنا، آیفون 5 دستاوردی از نسل جدید گوشی های اپل این روزها زبانزد خاص و عام است و علاوه بر رسانه های تخصصی محور در حوزه تکنولوژی و ارتباطات، بررسی و پوشش دهی موضوعات مرتبط با آن در رسانه های مختلفی دیده می شود.
روزنامه محلی هفت روز (7Days) گزارش داده است که این گوشی در پوششی از جنس طلا در بازار دوبی روز پنجشنبه به فروش می رسد.
این گوشی لوکس از آیفون که تقریبا بعد از گذشت 72 ساعت از رونمایی نسخه اصلی و قرار گرفتن آن در قفسه های فروش، توسط شرکتی مستقر در لندن رونمایی شد به رنگ طلایی جذاب و خیره کننده ای است.
رنگ طلایی این مدل در دو رنج متفاوت قرار دارد که با ترکیبی از سفید و مشکی ارائه شده که بر اساس مستندات رنگ طلای زرد با ترکیب مشکی در بالا و پایین قاب و طلای مایل به سرخ دیگری با ترکیبی از سفید ارائه شده است.
ارزش ترکیب بندی زرد با مشکی حدود 4,628 و دیگری 5,036 دلار برآور شده است که امروز در بازارهای دوبی عرضه خواهد شد.
این مدل از گوشی ها که به صورت سفارشی روانه بازار می شود دارای گواهی اصالت منحصر به فرد است که در جعبه ای چوبی تعبیه شده و به صورت ویژه به علاقه مندان و متقاضیان فروخته خواهد شد.
بعد از رونمایی و نمایش این تلفن در معرض دیدگان عموم، نمایندگی های مجازی از قبیل داماس در خاورمیانه، گروهی موسوم به تکامل سبک زندگی در هند و دفتر G&C لندن در هونگ کنگ فروخته خواهد شد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-27 19:38

دیدگاه‌ها

تصویر شوقعلی
اپل بهترین گوشی دنیا است
ارسال شده توسط شوقعلی در 17 بهمن 93 - 16:00
تصویر ناشناس
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی شیکه ممنونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید