کد مطلب: 

4089

دریافت آخرین وضعیت راه‌های کشور با ارسال پیامک

با هدف تسریع و تسهیل دسترسی به آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور سیستم دریافت پیامک از طریق ارسال عدد ۱۴۱ به سامانه پیامک کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ فعال شد.

به گزارش سیتنا به نقل از برنا، عباس محمود آبادی رییس مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار داشت: وضعیت ترافیکی راه‌های کشور به صورت منظم در سیستم پیامک به هنگام می‌شود در صورت ارسال عدد ۱۴۱ در سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ متن حاوی آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور به درخواست کننده ارسال می‌شود.

وی اظهار داشت: این سامانه علاوه بر قابلیت فوق با دریافت کد مخابراتی شهر مبدا و مقصد از طریق پیامک مسیر و مسافت بهینه را نیز برای فرستنده ارسال می‌کنند.

محمود آبادی ادامه داد: به‌طور متوسط از ابتدای سال ۹۱ روزانه نزدیک به ۲۰۰۰ پیامک از سوی هموطنان برای دریافت اطلاعات سفر با ارسال کدهای مبدا و مقصد به این سامانه ارسال شده است همچنین از طریق این سامانه روزانه بالغ بر ۳۰۰۰ پیامک به مخاطبین خاص با موضوعاتی چون وقایع و اخطاریه‌های هواشناسی و اطلاعیه‌های مرکز ارسال می‌شود.

رییس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به سامانه دریافت پیشنهادات و انتقادات بیان داشت: سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ با دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم از طریق پیامک در حوزه فعالیت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاسخگوی نیازهای کاربران راه‌های کشور است و تاکنون حدود ۶ هزار پیامک توسط این سامانه دریافت شده است.

پیامک‌هایی که موضوع آنها مربوط به فعالیت‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور بوده، پاسخ داده شده و سایر پیامک‌ها با توجه به مورد به معاونت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سازمان منعکس شده است.

وی با اشاره به سامانه گویای ۱۴۱ گفت: این سامانه از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۴۱ (۲۱۰ خط) یا ۸۸۹۲۵۲۵۲ به دو روش گویا و مکتوب آخرین اطلاعیه مربوط به وضعیت راه‌های کشور را در اختیار هموطنان قرار می‌دهد همچنین این سامانه با دریافت کد مخابراتی شهر مبدا و مقصد از طریق تلفن نیز مسیر و مسافت بهینه را اعلام می‌کند.

محمودآبادی افزود: به‌طور متوسط از ابتدای سال ۹۱ روزانه بالغ بر ۹ هزار و ۹۰۰ تماس با این سامانه از سوی هموطنان گرفته شده است که اوج آن در فروردین ماه معادل ۴۱۰ هزار تماس بوده است.
 انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-25 07:58

افزودن دیدگاه جدید