در پی اختلال بانکی، خدمات ارتباطی مشترکان قطع نخواهد شد
وزیر ارتباطات درخصوص اختلال در شبکه بانکی کشور اعلام کرد: تا زمان عادی شدن کامل شرایط، خدمات مشترکان به دلیل پرداختنشدن قبوض، قطع نخواهد شد.
متن خبر
به گزارش سیتنا، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات در صفحه اجتماعی ایکس خود درباره اختلال در شبکه بانکی کشور اعلام کرد: «در پی بروز اختلال در شبکه بانکی کشور و به منظور تسهیل امور هموطنان، هماهنگی لازم با اپراتورهای تلفن ثابت و همراه به عمل آمد. بر این اساس، تا زمان عادی شدن کامل شرایط، خدمات مشترکان به دلیل پرداختنشدن قبوض، قطع نخواهد شد.»
انتهای پیام
لایک[0]
افزودن دیدگاه جدید