کد مطلب: 

3342

خسارت میلیونی دارکوب ها به مخابرات

خسارت میلیونی دارکوب ها به مخابرات

دارکوب‌ها به علت خشکسالی های اخیر، برای یافتن آب، کابل‌های مخابراتی را سوراخ می‌کنند و البته به آب هم نمی‌رسند؛ که البته این اقدام دارکوب‌ها 9 میلیارد ریال به کابل‌های مخابرات استان یزد خسارت وارد کرده است.


به گزارش سیتنا، در این راستا مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد گفت: دارکوب‌ها 180 کیلومتر از کابل‌های مخابراتی شهرهای تفت و مهریز را سوراخ کرده‌اند که موجب اختلال در تلفن 6 هزار و 200 مشترک این شهرها شده است.

مقوم گفت: حدود 100 کیلومتر از کابل‌های خسارت دیده با هزینه پنج میلیارد ریال تعویض شده و کار تعمیر بقیه کابل ها هم در دست اجراست. هم اکنون 52 هزار مشترک در شهرستان های مهریز و تفت از خدمات تلفن ثابت شرکت مخابرات استان یزد بهره مندند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد همچنین گفت: برای محفوظ ماندن کابل های مخابرات‌، نوع خاصی از کابل با روکش فولادی سفارش داده شده است تا از سوراخ شدن توسط دارکوب‌ها در امان باشد.
دارکوب‌ها منقارهای نیرومندی دارند و از این منقارها برای سوراخ کردن پوست درختان و جستجوی حشرات استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-26 20:58

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
وقتي اداره مخابرات حق و حقوق پرسنلشو به موقع پرداخت نكنه، بجاي پرداخت حقوق اسپري فلفلي به چشم كاركنان مخابرات بزنن بايد هم خدا چوبشو بده دست داركوبها تا به مخابرات خسارت بزنن.... اگه واقعا به عظمت خدا پي بردين حداقل مي تونين براي دكل بندهاي مخابرات مشاغل سخت در نظر بگيرين !!!!!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید