کدخبر :324686 پرینت
12 شهریور 1404 - 09:33

ببینید | مدیرعامل مبین‌نت: مشتری‌مداری ارزش بنیادین ماست

مدیرعامل مبین‌نت، گفت: در تمام سطوح سازمان، توجه ویژه‌ای به موضوع مشتری‌مداری داریم و همواره قدردان همراهی مشترکان در شرایط مختلف بوده‌ایم.

متن خبر

رضا خلیلی، مدیرعامل مبین‌نت، در گفت و گو با خبرنگار سیتنا با تأکید بر اینکه مشتری‌مداری یکی از ارزش‌های بنیادین این شرکت است، گفت: «در تمام سطوح سازمان، توجه ویژه‌ای به موضوع مشتری‌مداری داریم و همواره قدردان همراهی مشترکان در شرایط مختلف بوده‌ایم. وظیفه ما این است که با ارائه خدمات باکیفیت، پاسخگوی این همراهی و اعتماد باشیم.»

وی افزود: «از مشتریان عزیز درخواست می‌کنم از طریق کانال‌های ارتباطی موجود، پیشنهادها، مشکلات و دیدگاه‌های خود را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم در مسیر بهبود کیفیت سرویس‌دهی گام‌های مؤثرتری برداریم. یقیناً نظرات ارزشمند آنان، سرمایه‌ای مهم برای ارتقای خدمات مبین‌نت خواهد بود.»

خبرنگار: سارا استوار

تصویربردار: سهند بیژن نیا

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.