راه اندازی میز خدمت زایران در پایانه خسروی
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب از راه اندازی میز خدمت زایران اربعین حسینی با مشارکت اداره کل ICT استان همدان در پایانه خسروی خبر داد.
به گزارش سیتنا از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ماهیار عطار گفت: این میز خدمت به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به زایران اربعین حسینی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پاسخگویی به سوالات درباره خدمات ارتباطی شامل نحوه فعال و غیرفعال سازی رومینگ، تنظیمات دستی رومینگ بر روی گوشی های تلفن همراه در مناطق مرزی و رفع مشکلات احتمالی زایران ایجاد شده است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف فنی با حضور استاندار کرمانشاه، مقامات استانی و کشوری ستاد اربعین از اردیبهشت ماه جاری در این استان افزود: با همکاری تمامی دستگاههای استانی و اپراتورهای تلفن همراه در طی سه ماه گذشته و استقرار سایت های سیار، وضعیت ارایه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به زایران در مسیرهای منتهی به مرز خسروی مطلوب است و در حال حاضر نظارت برکیفیت ارتباطات و پایش طیف فرکانسی به منظور رفع تداخلات احتمالی مسیرهای منتهی به پایانه خسروی نیز بصورت برخط و همچنین با حضور کارشناسان اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب بصورت میدانی انجام میشود.
عطار نظارت بر عدم فروش غیرمجاز و بدون احراز هویت سیم کارت های خارجی را یکی دیگر از اقدامات این منطقه عنوان کرد و افزود: نحوه ارایه خدمات اپراتورها در موکب های ایجاده شده و همینطور دفاتر پیشخوان خدمات در مسیر کرمانشاه، ماهیدشت، اسلام آباد غرب، کرند، سرپل ذهاب، قصر شیرین و خسروی بطور مستمر از سوی کارشناسان منطقه غرب بازدید و بازرسی میشود.
به گفته مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه غرب در سال گذشته حدود یک میلیون زایر از پایانه خسروی برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی وارد کشور عراق شده اند و انتظار میرود در سال جاری نیز 5 تا ده درصد از تردد زایران از این پایانه باشد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید