کد مطلب: 

323

تعداد شهرهای تحت پوشش وایمکس ایرانسل به 25 شهر رسید

تعداد شهرهای تحت پوشش وایمکس ایرانسل به 25 شهر رسید

با پیوستن شهرهای اندیشه، اسلامشهر، ورامین، شورآباد، شاهین شهر، محمودآباد، دزفول و گلستان به شبکه وایمکس ایرانسل، تعداد شهرهای تحت پوشش خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم از طریق وایمکس ایرانسل به 25 شهر رسید.

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در حال حاضر، دسترسی به خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم از طریق وایمکس ایرانسل در 25 شهر تهران، شهرقدس، شهریار، قرچک، اندیشه، اسلامشهر، ورامین، شورآباد، اصفهان، خمینی شهر، خوراسگان، نجف آباد، شاهین شهر، محمودآباد، کرج، فردیس، تبریز، شهرک صنعتی چرمشهر، شهرک صنعتی اطلس، مشهد مقدس، شهرک صنعتی طوس، اهواز، دزفول، شیراز و گلستان با پهنای باند 128کیلوبیت بر ثانیه تا 2مگابیت بر ثانیه، براساس درخواست، امکان پذیر است.

بنابر اعلام، اطلاعات بیش‌تر درخصوص فن‌آوری وایمکس، نقشه مناطق تحت پوشش، نحوه ثبت‌نام، ثبت‌نام آنلاین، طرح‌های تعرفه متنوع، نحوه پرداخت هزینه‌ها، بسته‌های افزایشی، نحوه تهیه مودم، طرح های تعرفه بلندمدت، اشتراک با سرعت‌های 128 و 256کیلوبیت بر ثانیه بدون هزینه اشتراک ماهیانه و خدمات ویژه برج‌ها و مجتمع‌های تجاری و مسکونی به همراه فهرست فروشندگان مجاز خدمات وایمکس ایرانسل در وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانیwww.irancell.ir قابل مشاهده است. همچنین، کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل با شماره تلفن 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط، در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان و مشترکین خدمات وایمکس ایرانسل هستند.

به گزارش سیتنا، وایمکس، یک فن‌آوری نوین برای انتقال بی‌سیم و پرسرعت اطلاعات است که با بهره گیری از مناطق وسیع تحت پوشش دکل‌های وایمکس، شهرها، شهرک‌های صنعتی و مناطق راهبردی را پوشش می‌دهد و اینترنت پرسرعت را برای سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری و همچنین منازل مسکونی، در هر نقطه‌ای از این مناطق فراهم می‌آورد. بدین ترتیب، کاربران قادر خواهند بود در هر لحظه، حتی در سایر شهرهای تحت پوشش شبکه وایمکس ایرانسل، توسط رایانه شخصی خود و بدون نیاز به خط تلفن و یا تجهیزات دیگر و تنها از طریق یکی از انواع مودم‌های وایمکس، به اینترنت پرسرعت بی‌سیم متصل شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-09-16 19:26

افزودن دیدگاه جدید