طراحی کمپین های روابط عمومی در شرکت ارتباطات زیرساخت
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در دیدار با همکاران روابط عمومی، طراحی کمپین های روابط عمومی را زمینه ساز خلاقیت و شکوفایی نیروی انسانی دانست.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، دیدار صمیمانه همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت با بهزاد اکبری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، برگزار شد.
در این نشست اکبری با تاکید بر اینکه در عصر تکنولوژی و هوش مصنوعی هستیم افزود: اگرچه شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت رو در رو با کاربران در ارتباط نیست، اما از مهمترین بخش های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای بسترسازی زیرساخت ارتباطات کشور، محسوب می شود.
اکبری بر لزوم توجه به کارکردهای علمی و متنوع روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: طراحی کمپین های مناسب در این حوزه زمینه ساز ایجاد خلاقیت و شکوفایی نیروی انسانی است.
معاون وزیر ارتباطات بر ارتباط تعاملی با رسانه ها و لزوم دادن محتوای مناسب به خبرنگاران تاکید کرد و افزود: در بخش ارتباطات درون سازمانی، ارتباط نزدیک با همکاران می تواند زمینه رشد، پویایی و نشاط در محیط کار را فراهم آورد.
اکبری بر لزوم ارائه محتوای مناسب از فعالیتهای زیرساختی وزارت ارتباطات به رسانه ها تاکید کرد و گفت: هفته روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا همکاران روابط عمومی بتوانند با آموزش های به روز و علمی، در زمینه ارتباط موثر با رسانه ها و همکاران موفق ظاهرشوند.
دیدار با همکاران روابط عمومی
رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، انجام پژوهش ها و نظرسنجی های کاربردی توسط روابط عمومی را ضروری برشمرد و افزود: دریافت اطلاعات دقیق از محیط، ذی نفعان و کارکنان از وظایف ذاتی روابط عمومی است که می تواند در تصمیم سازی های درست به مدیران شرکت، کمک کند.
وی در پاسخ به سوالی از سوی همکاران روابط عمومی درخصوص اقدامات موثر برای بهتر شدن وضعیت معیشت همکاران گفت: از آغاز دولت چهاردهم تاکنون، از هر ظرفیتی برای بهبود رفاه و معیشت همکاران استفاده کرده ایم.
دراین نشست همکاران روابط عمومی، دغدغه های خود را با مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در میان گذاشتند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید