کد مطلب: 

3156

شرکت هرمی گاما به طور کامل منهدم شد

با دستگیری سرشاخه های اصلی باقی مانده و متواری شرکت هرمی گاما که دو هفته پیش در عملیات مشترک پلیس آگاهی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اصفهان و تهران منهدم شده بود، این شرکت به طور کامل از هم پاشیده شد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران اصفهان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه دو هفته پیش در عملیاتی مشترک توسط تیم های ویژه اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی اصفهان و سربازان گمنام امام زمان (عج) شرکت هرمی گاما در کشور منهدم و کلیه رانندگان این شبکه در اصفهان و تهران دستگیر و راهی زندان شدند، افزود: با توجه به متواری بودن تعدادی از سرشاخه های شرکت هرمی گاما و وجود شاکیان زیاد این پرونده و در راستای احقاق حق مالباختگان،شناسایی و دستگیری دیگر سر شاخه های این شرکت در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

سرهنگ حسین حسین زاده تصریح کرد: از آنجا که احتمال می رفت اعضای متواری با فرار و اختفاء خود فعالیت این شرکت را دوباره از سر بگیرند، تیمی از مجرب ترین کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس جهت شناسایی و دستگیری آنان تشکیل شد و در همین زمینه با انجام تحقیقات جامع فنی و پلسی سرانجام در یک بنگاه معاملاتی خودرو چهار نفز از آنان شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان داشت: در هنگام دستگیری متهمان ،دو دستگاه خودروی سوناتا و زانتیا توقیف و یک قبضه سلاح سرد از آنان کشف و ضبط شد و هر چهار متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-10 07:53

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
لطفا آخرین وضعیت دستگیر شدگان را بگین چون هوادارانشانتوی شهرها شایعه اندختند که همه انها آزاد شدند و دولت در حال مذاکره با کامران است چون هیچ شاکی خصوصی نداشتند و به این طریق قصد دارند مال باختگان را در شهرستانها از شکایت منصرف کنند خواهش میکنم شفاف سازی کنید
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید