کد مطلب: 

3116

همجنس گرایی در شبکه‎ی من‎وتو!

همجنس گرایی در شبکه‎ی من‎وتو!

شبکه من وتو در گفتگو با یکی از بازیگران خارج نشین که در چند فیلم ضدایرانی نیز ایفای نقش کرده است، از وی خواست تا درباره همجنس گرایی صحبت کند.


به گزارش سیتنا به نقل از جام نیوز، اما نکته جالب توجه اینکه هرچند گزارشگر من و تو از نوع سؤال پرسیدنش، از این بازیگر می خواست که در جهت عادی سازی هم جنس گرایی صحبت کند اما این بازیگر زن خارج نشین در پاسخ به گزارشگر این شبکه گفت: «همجنس گرایی از آن چیزهایی است که اگر در ایران بودم و از من در مورد آن سؤال می کردی می گفتم همه آزادند ولی وقتی اینجا در واقعیت [با همجنس گرایی] مواجه شدم دیدم که خیلی برایم سخت است که فکر کنم عزیزم قرار است همجنس گرا باشد.»

گفتنی است شبکه من و تو در برنامه هایش در جهت ترویج همجنس گرایی از هیچ کوششی دریغ نمی کند. هرچند شاهد در این باره زیاد است ولی تنها به دو نمونه اشاره می کنیم؛ این شبکه در برنامه ای تحت عنوان "شب بود" به ابعاد شخصی زندگی "فریدون فرخ زاد"، خواننده و برنامه‌ساز قبل از انقلاب، پرداخته و وی را به عنوان یک فرد همجنس‌گرا الگویی برای جوانان ایران معرفی نمود.

برنامه بفرمایید شام من وتو نیز که تاکنون دو سری از آن پخش شده است در قالب آشپزی، شراب خواری، بی بندوباری و همجنس گرایی را ترویج می کند. در یکی از قسمت های این برنامه که تیرماه سال گذشته پخش شد یکی از مهمانان، همجنس گرایی را بدون اشکال دانست و تأکید کرد که همه دوستان صمیمی اش همجنس باز هستند.
شایان ذکر است با توجه به اینکه از گفتار این زنان مشخص می شد که همگی متاهل هستند اما به راحتی درباره دوستان مرد همجنس باز خود اظهار نظر می کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-05 20:50

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
برو بابا..روش دیگه نداشتی که تخریب کنی شبکه من و تورو؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر شاهین
قبول دارم که منو تو یه شبکه بی طرف نیست ولی اگه شبکه های خارجی تونستن بین جونا محبوب شن بی هدف بودن شبکه های خودیه. ای کاش صدا وسیما به جای استخدام .... یه متخصص کار بلد استخدام میکرد تا راه رو نشونش میداد.اخه شما با تخریب منو تو اونو محبوبترش میکننین. به جای اینکارا برین و برنامه هاتون درست کنین.
ارسال شده توسط شاهین در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
لطفا اخبار كذب به مردم نديد.شما داريد عقل و شعور مردم رو ناديده مي گيريد.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
شما دیگه چرا این شبکه ها نگاه می کنین می بینم که همه شبکه های ماهواره ای و همه برنامه هاشونو نگاه می کنین، هر چند وقتم یه چیزی برای کوبیدنشون مینوسین اگه اینقد مشکل داران شما نگاه نکنین
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
به نظر من شبکه ی خیلی مفید و آموزنده ایه شما بدتون میاد به قول دوستمون نگاه نکنید . . .
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید