کد مطلب: 

3100

صدور کارت مجازی برای اشخاص حقوقی در بانک صادرات

بانک صادرات ایران محصول جدیدی تحت عنوان کارت مجازی (Virtual card ) به منظور واریز وجوه به حساب اشخاص حقوقی را از طریق ابزارهای مختلف پرداخت (خودپرداز، پایانه‌های فروش، اینترنت بانک و...) عرضه کرد.
    
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، این بانک در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی و کاهش هزینه و وقت مشتریان ، امکان صدور کارت مجازی را برای اشخاص حقوقی فراهم ساخت.

این کارت بنا به درخواست شرکت‌ها، سازمان های دولتی و غیردولتی دارای حساب حقوقی یا دولتی نزد بانک و به منظور تسهیل در واریز وجه به این حسابها صادر می شود.

براین اساس بانک برای این گونه اشخاص کارت 16 رقمی مجازی تعریف می‌ کند که از طریق آن اشخاص طرف تعامل با شرکت‌ها و سازمان ها قادر خواهند بود، تراکنش انتقال کارت به کارت را با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروش، اینترنت بانک و همراه بانک انجام دهند.

این کارت تکمیل کننده فروش اینترنتی محصولات و خدمات مختلف محسوب می‌ شود و اشخاص حقوقی می‌توانند با دریافت شماره کارت مجازی علاوه بر آسایش مشتریان خود، در کوتاه ترین زمان در بستری امن، مبادلات مالی خود را انجام دهند.

گفتنی است ابزارهای پرداخت الکترونیک این بانک هرماه به طور متوسط حدود 60 میلیون تراکنش شتابی (معادل 16 درصد کل تراکنش‌های شبکه بانکی) را با موفقیت انجام می‌دهند و دستگاه های خودپرداز این بانک نیز بار مبادله 28 درصد از کل مبالغ جابجا شده در نظام بانکی کشور را بردوش می‌کشند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-03 14:56

دیدگاه‌ها

تصویر حسین زارعی حاجی ابادی
عالی میباشد
ارسال شده توسط حسین زارعی حاجی ابادی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر حسین زارعی حاجی ابادی
دیرجواب میدهید
ارسال شده توسط حسین زارعی حاجی ابادی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
سایت خوبی دارید ممنون
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر پدرام
زود جواب بدید
ارسال شده توسط پدرام در 11 دى 48 - 04:03
تصویر پدرام
دیرجواب میدید
ارسال شده توسط پدرام در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید