کد مطلب: 

2996

غنیمی‌فرد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند نقش مؤثرتری در حوزه‎ی صنعت و تولید ملی ایفا کنند

خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید که شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود حمایت می‌کند.

به گزارش سیتنا، این موضوع در دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان دبیر این کنفرانس با هادی غنیمی‌فرد رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران طرح و اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار غنیمی‌فرد با اشاره به نقش روابط‌عمومی‌ها در افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات گفت: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند و باید زحماتی را که برای پایدار شدن صنعت در کشور و توسعه صنعتی کشیده می‌شود را به جامعه انتقال دهند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه عده‌ای که دشمن استقلال اقتصاد کشور هستند، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را زالو صفت و مکنده خون مردم معرفی می‌کنند گفت: روابط‌عمومی‌های بخش‌های تولیدی و صنعتی در این زمینه با اطلاع‌رسانی به موقع می‌توانند به ایفای نقش مؤثر پرداخته و به عنوان نهادهای مورد اعتماد و وثوق مردم ابتکار عمل را به دست گرفته و واقعیت‌ها را بیان کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در ادامه سخنان خود تشویق و ترغیب مردم به استفاده از تولیدات داخلی و بیان ضررهایی که از ناحیه استفاده از محصولات خارجی، متوجه تولیدکنندگان کشور می‌شود را از دیگر فعالیت‌های مؤثر روابط‌عمومی‌ها دانست و گفت: همچنین باید پرسید چرا روابط‌عمومی‌های ما نتوانسته‌اند این پیام را به فلان خانم خانه‌داری که به جای سفره ایرانی از سفره ایتالیایی استفاده می‌کند برسانند که اینکار شما یکی از عوامل بیکاری فرزندتان است!

غنیمی‌فرد، انعکاس نظرات مردم به مدیران واحدهای تولیدی را نیز یکی از وظایف روابط‌ عمومی‌ های بخش صنعتی با هدف افزایش کیفی محصولات و احترام به نظرات مشتریان دانست و گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از برگزاری کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید حمایت می‌کند.

در این دیدار سید غلامرضا کاظمی دینان دبیر این کنفرانس نیز با تشریح ضرورت‌های برگزاری این کنفرانس گفت: جهش در تولید ملی نیازمند اطلاع‌رسانی صحیحی است و این وظیفه را روابط‌عمومی آگاه و توانمند می‌تواند انجام دهد.

وی ادامه داد: روابط‌عمومی موفق، در شناسایی سلایق، انتظارات و درخواست‌های مشتریان و انتقال آن‌ها به مدیریت، به موقع و نه با تأخیر اقدام می‌کند.

دبیر کنفرانس روابط‌عمومی، صنعت و تولید با اشاره به اینکه روابط‌عمومی باید تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر باشد ادامه داد: کالا و تولید داخلی حمایت می‌خواهد و روابط‌عمومی‌ها نیز یکی از ارکان حمایت از تولید داخلی محسوب می‌شوند.

گفتنی است در این دیدار کاظمی دینان از غنیمی‌فرد دعوت کرد تا به عنوان عضو شورای مشورتی این کنفرانس در جلسات مربوط شرکت کند که با پذیرش رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران همراه شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-06-23 14:39

افزودن دیدگاه جدید