کد مطلب: 

295173

ترامپ حامی یا مخالف فعالیت رمزارزها است؟

دونالد ترامپ متعهد شده در صورت انتخاب مجدد ‌به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا از صنعت رو به رشد ارزهای دیجیتال حمایت کند و این مورد نشان‌دهنده تغییر احتمالی در سیاست ارزهای دیجیتال آمریکا خواهد بود.
ترامپ حامی یا مخالف فعالیت رمزارزها است؟

به گزارش سیتنا، دونالد ترامپ، برنامه‌های خود را برای حمایت از شرکت‌های ارزهای دیجیتال تشریح کرده است. این حرکت در بحبوحه نگرانی‌ها مبنی بر تغییر شرکت‌های نوآور در بخش ارزهای دیجیتال به دلیل قوانین نامطلوب صورت می‌گیرد بنابراین تعهد ترامپ به ایجاد محیط مساعد برای کسب‌وکارهای ارز دیجیتال می‌تواند تغییر قابل توجهی در سیاست آمریکا باشد.

ترامپ تاکید کرد که حمایت او فراتر از شرکت‌های منفرد و به کل صنعت کریپتو گسترش می‌یابد. او این بخش را «صنعتی جدید و رو به رشد» توصیف کرد، اصطلاحی که نشان دهنده درک عمیق پتانسیل آن است. این تایید می‌تواند سرمایه‌گذاری‌ها و نوآوری‌های بیشتری را در بازار کریپتو آمریکا تشویق کند.

با در نظر گرفتن چشم‌انداز نظارتی فعلی، به نظر می رسد دولت بایدن در حال انجام تغییرات قابل توجهی است. علیرغم انتظارات اولیه مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا احتمالا برنامه‌های صندوق قابل معامله در بورس اتریوم را نمی‌پذیرد، به تازگی این تنظیم‌کننده هشت پیشنهاد مختلف را تایید کرده است. این حرکت غیرمنتظره توسط بسیاری از تحلیلگران به‌عنوان تصمیم سیاسی استراتژیک تعبیر شده است که اهمیت فزاینده ارز دیجیتال در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا را برجسته می‌کند.

به نقل از کوین، حمایت مجدد دونالد ترامپ از صنعت ارزهای دیجیتال، همراه با محورهای نظارتی اخیر دولت بایدن، بر نقش فزاینده دارایی‌های دیجیتال در سیاست آمریکا تاکید می‌کند. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، موضع هر نامزد در مورد ارزهای دیجیتال می‌تواند به عامل تعیین‌کننده برای بسیاری از رای‌دهندگان تبدیل شود. این چشم‌انداز در حال تحول نشان می‌دهد که آینده ارزهای دیجیتال در آمریکا توسط تحولات سیاسی و نظارتی شکل خواهد گرفت.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۳۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۹۷ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۶ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳.۴۱ میلیارد دلار است که ۳۶.۳۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۴ میلیارد دلار است که  ۱۰.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۸.۰۵ میلیارد دلار است که ۸۹.۹۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-26 14:30

افزودن دیدگاه جدید