کد مطلب: 

295117

اتصال مدارس استان سمنان به فیبرنوری در سال تحصیلی جدید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از اتصال مدارس استان به فیبرنوری در سال تحصیلی جدید خبر داد.
اتصال مدارس استان سمنان به فیبرنوری در سال تحصیلی جدید

به گزارش سیتنا، سیدجمال وزیری با سید یاسر حسن‌پور، دیدار و از ارتباط تنگاتنگ این‌ مجموعه با آموزش و پرورش و همراهی در زمینه پروژه فیبر نوری مدارس قدردانی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان در زمینه اتمام پروژه فیبر نوری مدارس سراسر استان قول مساعدت داد تا عملیات اجرایی این طرح، تسریع و پیش از شروع سال تحصیلی جدید پایان یابد.

حسن پور تصریح کرد: کنار آموزش، تجهیز کارگاه‌ها به سیستم رایانه در هنرستان‌ها و مدارس مهم است و امیدواریم با پیگیری انجام‌شده اتفاقات خوبی در این زمینه هم صورت گیرد.

حسن‌پور افزود: در عرصه خدمات‌رسانی به آموزش و پرورش، بخشی قانونی و بخشی هم وظیفه اخلاقی، معرفتی و شناختی نسبت به این نهاد آموزشی و تربیتی است.

وزیری در پایان افزود: ارتباطات در بحث جهاد تبیین نیز نقش کلیدی و اثرگذاری دارند و به‌خصوص در دوران کرونا با ایجاد زیرساخت‌های لازم، خدمات ارزنده‌ای را به دانش‌آموزان و خانواده‌ها در فراهم‌سازی بستر مناسب شبکه شاد ارائه دادند و هنوز هم بسیاری از جلسات مهم آموزش و پرورش در قالب ویدئوکنفرانس و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-25 14:15

افزودن دیدگاه جدید