کدخبر :295117 پرینت
05 خرداد 1403 - 10:45

اتصال مدارس استان سمنان به فیبرنوری در سال تحصیلی جدید

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از اتصال مدارس استان به فیبرنوری در سال تحصیلی جدید خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سیدجمال وزیری با سید یاسر حسن‌پور، دیدار و از ارتباط تنگاتنگ این‌ مجموعه با آموزش و پرورش و همراهی در زمینه پروژه فیبر نوری مدارس قدردانی کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان در زمینه اتمام پروژه فیبر نوری مدارس سراسر استان قول مساعدت داد تا عملیات اجرایی این طرح، تسریع و پیش از شروع سال تحصیلی جدید پایان یابد.

حسن پور تصریح کرد: کنار آموزش، تجهیز کارگاه‌ها به سیستم رایانه در هنرستان‌ها و مدارس مهم است و امیدواریم با پیگیری انجام‌شده اتفاقات خوبی در این زمینه هم صورت گیرد.

حسن‌پور افزود: در عرصه خدمات‌رسانی به آموزش و پرورش، بخشی قانونی و بخشی هم وظیفه اخلاقی، معرفتی و شناختی نسبت به این نهاد آموزشی و تربیتی است.

وزیری در پایان افزود: ارتباطات در بحث جهاد تبیین نیز نقش کلیدی و اثرگذاری دارند و به‌خصوص در دوران کرونا با ایجاد زیرساخت‌های لازم، خدمات ارزنده‌ای را به دانش‌آموزان و خانواده‌ها در فراهم‌سازی بستر مناسب شبکه شاد ارائه دادند و هنوز هم بسیاری از جلسات مهم آموزش و پرورش در قالب ویدئوکنفرانس و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.