کد مطلب: 

295115

حفاری بیش از دو کیلومتر طی هفته اول اجرای پروژه فیبرنوری در شهرکرد

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد همانطور که پیش بینی شده بود مجوز حفاری ۱۶ کیلومتری در محله منظریه، از سوی شهرداری و سایر دستگاه های مرتبط صادر شد و در آغازین روزهای حفاری، پروژه پیشرفت قابل توجهی داشت و در طی یک هفته بیش از دو و نیم کیلومتر حفاری صورت گرفته است.
حفاری بیش از دو کیلومتر طی هفته اول اجرای پروژه فیبرنوری در شهرکرد

به گزارش سیتنا، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری از روند حفاری پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها بازدید کرد.

امانی در حاشیه بازدید از محله ۳۲ منظریه، محل شروع اجرای پروژه اظهار کرد: همانطور که پیش بینی شده بود مجوز حفاری ۱۶ کیلومتری در محله منظریه، از سوی شهرداری و سایر دستگاه های مرتبط صادر شد و در آغازین روزهای حفاری پروژه پیشرفت قابل توجهی داشت و در طی یک هفته بیش از دو و نیم کیلومتر حفاری صورت گرفته است.

امانی اظهار کرد: اپراتور مربوطه کلیه استاندارهای حفاری فیبر نوری از جمله عمق و عرض حفاری را رعایت نموده و ان شالله تا آخر ماه حفاری محله منظریه به اتمام می رسد و با هماهنگی های صورت گرفته در کمیسیون حفاری شهرستان، عملیات عمرانی زون های بعدی آغاز می شود.

امانی ضمن عرض تسلیت شهادت شهید راه خدمت و خادم مردم، اظهار کرد: قرار بود مراسم آغاز حفاری پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهرکرد به مناسبت هفته ارتباطات و آزادی خرمشهر قهرمان در روز سوم خرداد برگزار شود، که با توجه به واقعه دلخراشی که برای رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان اتفاق افتاد، این مراسم برگزار نشد اما حفاری در محله منظریه به صورت غیر رسمی آغاز شد، تا طبق فرمایشات ریاست جمهور و با تاسی از ایشان در خدمت به مردم استان وقفه ای ایجاد نشود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-05-25 14:07

افزودن دیدگاه جدید