کد مطلب: 

293300

تحت پوشش قرار گرفتن تمام شهر مشهد به فیبرنوری تا پایان ۱۴۰۳

معاون پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: قرارداد حفاری و داکت‌گذاری در سایر مناطق شهرداری مشهد امضا شده و با سرعت در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام شهر مشهد دارای پوشش فیبرنوری شود و شهروندان این شهر بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.
تحت پوشش قرار گرفتن تمام شهر مشهد به فیبرنوری تا پایان ۱۴۰۳

به گزارش سیتنا، سید حمیدرضا اعرابی ضمن برگزاری نشست صمیمی با کارکنان منطقه شمال شرق و بازدید از مراکز مانیتورینگ ارتباطی و رادیویی، اظهارکرد: اپراتورهای شاتل، صبانت، های وب، پیشگامان، آسیاتک و شرکت مخابرات ایران، اجرای پروژه فیبر نوری مشهد را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: پوشش فیبر نوری دو منطقه ۹ و ۱۱ از ۱۲ منطقه شهرداری شهر مشهد به پایان رسیده است و تاکنون حدود ۶۵۰۰ مشترک از سرویس پرسرعت و پهن باند فیبر نوری استفاده می‌کنند.

به گفته این مدیر رگولاتوری، قرارداد حفاری و داکت‌گذاری در مابقی مناطق شهرداری مشهد هم امضا شده و با سرعت در حال انجام است.

اعرابی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام شهر مشهد دارای پوشش فیبر نوری شود و شهروندان این شهر بتوانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

در این بازدید وی بر مواردی به‌منظور ارزیابی کیفیت سرعت و پایداری شبکه مبتنی بر فیبرنوری از طریق سامانه‌های برخط، نظارت دقیق و منطبق بر دستورالعمل‌های ابلاغی و ارزیابی قابلیت اتصال مشترکین و ایجاد دفاتر پشتیبانی فنی و ارائه خدمات به مشترکین محترم را در نقاط مختلف کلان‌شهری چون مشهد تاکید داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-13 15:35

افزودن دیدگاه جدید