کدخبر :293246 پرینت
24 فروردین 1403 - 14:15

اعلام مهترین برنامه دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳

دبیر شورای اجرای فناوری اطلاعات، مهترین برنامه این دبیرخانه در سال ۱۴۰۳ را شناسایی خدمات پرکاربرد مردم و هوشمندسازی آنها اعلام کرد، لذا برای تحقق این هدف از همه نخبگان، اساتید دانشگاه و فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات درخواست همراهی کرد.

متن خبر

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، دکتر احسان کیان‌خواه، دبیر شورای اجرای فناوری اطلاعات در ویراستی نوشت: مهترین برنامه دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ شناسایی خدمات پرکاربردمردم وهوشمندسازی آن است.

وی ادامه داد: دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در عین پیش‌برد محور هوشمندسازی و تحول در برنامه هفتم با همراهی دستگاه‌های اجرایی در تلاش است با مشارکت مردم این مساله مهم را به سرانجام برساند.

کیان‌خواه، خاطرنشان کرد: دبیرخانه نگاشت نهادی دقیقی را برای سازمان اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه، سازمان فناوری اطلاعات و دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر حداکثرسازی اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی تنظیم کند.

وی ادامه داد: انسجام و یکپارچه بودن خدمات دولتی در هویت بصری، تجربه مطلوب کاربری با پیشرفت متوازن و اثربخش در نحوه برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت با مشارکت مردم تنظیم خواهد شد.

دبیر شورای اجرای فناوری اطلاعات گفت: از همه نخبگان، اساتید محترم و فعالان حوزه‌ی فناوری اطلاعات درخواست همراهی داریم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.