کد مطلب: 

292742

ببینید| وزیر ارتباطات، خبر داد: استفاده حدود چهار الی پنج میلیون نفر از بسته اینترنت عیدانه وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قریب به چهار الی پنج میلیون نفر از بسته اینترنت هدیه عیدانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده کردند.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت امروز (هشتم فروردین ماه)، اظهار کرد: در چند روز اخیر خبری پیرامون آخرین ارزیابی‌های جهانی اتحادیه بین المللی مخابرات در مورد توسعه زیرساخت های ارتباطی کشورها منتشر شد که ما در این ارزیابی شش پله ارتقا پیدا کردیم و در میان حدود 70 کشور از رتبه 81 به رتبه 75 رسیدیم.

زارع پور، ادامه داد: در این یک سال اخیر در بحث پوشش بیش از هفت هزار روستای بالای 20 خانوار جدید را به شبکه ارتباطی کشور متصل کرده‌ایم و اکنون بیش از 95 درصد روستاهای بالای 20 خانوار کشور به اینترنت دسترسی پیدا کرده اند و بسیاری از آنها از نسل چهارم اینترنت برخوردار هستند؛ همچنین به لحاظ جمعیتی بیش از 98 درصد جمعیت روستاهای کشور دسترسی آنها به اینترنت برقرار است و جز معدود کشورهایی هستیم که با این تعداد روستا این میزان اتصال را فراهم کرده‌ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: قریب به چهار الی پنج میلیون نفر از بسته اینترنت هدیه عیدانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده کردند.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.5 (2 رای)
سیتنا 5
2024-03-27 11:30

افزودن دیدگاه جدید