کد مطلب: 

291758

معرفی کاندیداهای جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده

با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده، کاندیداهای دریافت نشان این جشنواره معرفی شدند.
معرفی کاندیداهای جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده

به گزارش سیتنا، اختتامیه جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده با حضور جمعی از مدیران وزارت ارتباطات در سالن همایش های شهید قندی برگزار شد و کاندیداهای برگزیده برای دریافت نشان این جشنواره در بخش های مختلف معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش پرداخت کودک، برنامه زیپاد، در ساز و کارهای عدم نمایش تبلیغات نامناسب برای کودکان، پیام رسان ایتا و سرویس بومینو، در بخش تناسب سن با محتوا، فیلیمو و پیام رسان بله، در بخش خدمات دارای نظارت اولیا، نماوا و روبیکا و در بخش سامانه مستقل نظارت اولیا، برنامه ایمینو، در بخش سکوهای خدمات دولتی هم برنامه شاد و 456 و در بخش سکوهای مخصوص کودک نیز دیجیتون و توپ مارکت معرفی شدند.

همچنین، پیام رسان ایتا و برنامه کافه بازار به عنوان برگزیدگان بخش آرای مردمی جشنواره برگزیده و از آنان با اهدا لوح تقدیر شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره خدمات دیجیتال دوستدار خانواده، برگزیدگان در 27 اردیبهشت سال آینده به مناسبت روز جهانی ارتباطات معرفی می شوند و نشان این جشنواره به آنان اهدا می شود.

در این مراسم، امیرلاجوردی جانشین وزیر در امور ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و محمد خوانساری رییس سازمان فناوری اطلاعات و هادی اصلان زاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزیر ارتباطات نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-03-02 11:04

افزودن دیدگاه جدید