راه اندازی دو خدمت نوین شرکت پست در مسیر هوشمندسازی
مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: در مسیر هوشمندسازی پست و به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و حرکت به سمت خلق خدمات با ارزشافزوده، دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجههای سیار قبول مرسولات پستی راهاندازی شد.
متن خبر
به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، محمود لیائی در ویراستی خود آورده است:
در مسیر هوشمندسازی پست دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل-دریافت و باجههای سیار قبول مرسولات پستی با استفاده از توان متخصصان داخلی و همکاری بخشخصوصی راهاندازی شد.
این اقدام به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و حرکت به سمت خلق خدمات با ارزشافزوده صورت گرفته است.
![[node:title]](https://www.citna.ir/sites/default/files/styles/content/public/images/body/11_97.jpg?itok=u5tj5S8d)
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید